استکی: برای مطهری برنامه خاصی داریم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی استقلال از نظر فنی شرایط خاصی دارد تمام بازیکنان در این بازی انگیزه بالایی دارند یعنی از اول اینطور بود هرچند امتیازشان با بازی‌های دیگر تفاوت ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن استکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با بیان اینکه رادولویچ به خاطر تمرین ذوب آهن در زمین سایپا به نشست خبری نرسید، اظهار کرد: بازی استقلال از نظر فنی شرایط خاصی دارد تمام بازیکنان در این بازی انگیزه بالایی دارند یعنی از اول به این شکل بود هرچند امتیازشان با بازی‌های دیگر تفاوت ندارد.

وی افزود: ذوب آهن شرایط خوبی دارد، از وقتی رادولویچ آمده، شرایط بهتر شده و نشان داده ذوب آهن رو به رشد است. درخشان و محمدی مصدوم هستند و به قول رادولویچ آمده ایم که امتیاز بازی را بگیریم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص احتمال بازی فردا بدون حضور تماشاگران، خاطرنشان کرد: این اتفاق خوب محسوب نمی‌شود و خدا نکند که بیماری کشور را دربر بگیرد، به هر حال تیم‌هایی میهمان هستند ۱۰، ۱۵ درصد بیشتر امکان حضور تماشاگر ندارند و بعضی مواقع هم حضور خود تماشاگران می‌تواند روی تیم‌ها استرس ایجاد کند، البته ما در ذوب‌آهن همیشه از تماشاگرانمان انرژی مثبت گرفته‌ایم و از آنها سود برده‌ایم.

استکی در پاسخ به این سوال که ذوب آهن چه برنامه‌ای برای مهار ارسلان مطهری دارد، افزود: مدافعین ما همه شرایط بازی را از نظر فنی می‌دانند، بازیکنان ما ارسلان را کامل می‌شناسند و ما برای مهار او شرایط خاصی داریم.

در مورد اینکه رادولوویچ گفته سخت‌ترین دوران مربیگریش را در ذوب‌آهن سپری می‌کند و آیا بازیکنان زیادی را از دست داده، گفت: این مربی برای اولین مرتبه است به ایران می‌آید و آشنایی با بازیکنان ندارد، برای اینکه با بازیکنان آشنا شود به زمان زیادی نیاز داشت. تیم ما هم در نیم‌فصل نمی‌توانست دو سه بازیکن بگیرد. او آشنایی کامل با بازیکنان پیدا کرده و اکنون شناخت خوبی از بازیکنان دارد و بلد شده تا از بازیکنان به خوبی کار بکشد و وضعیت بهتر هم می‌شود.

کد خبر 411686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.