یار محمدیان رییس هیئت بدنسازی و پروش اندام استان شد

حسین یار محمدیان با کسب ۱۰ رأی از ۱۷ رأی ماخوذه به عنوان رئیس هیئت بدنسازی و پروش اندام استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی استان اصفهان امروز _ پنج شنبه اول اسفند ماه _ از ساعت ۱۱ با حضور محمد سلطان‌حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان، ناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی، احسان شاه علی سرپرست هیئت و اعضای مجمع در محل سالن سرای ورزشکاران تختی برگزار شد.

ناصر پورعلی فرد ضمن تشکر از حضور افراد در مجمع با اشاره به اتفاقاتی که در طی انتخابات رخ داد، اظهار کرد: این انتخابات سلامت مجمع و هیئت را نشان می‌داد و در پایان به این نتیجه رسیدیم همه در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به انتخابات جمعه دوم اسفند ماه، تصریح کرد: از همه ورزشکاران خواهش می‌کنم که در پای صندوق رأی حاضر شوند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پروش اندام ضمن تیریک به حسین یارمحمدیان، تصریح کرد: امیدوارم مشکلات هیئت برطرف شود و به جایگاه اصلی خود برسیم. باید همه در کنار هم برای رشد هیئت بدنسازی استان تلاش کنیم. از حسین یار محمدی می‌خواهم به اصفهان بیاید تا برای مسائل هیئت در خدمت ایشان باشیم.

به گزارش ایمنا، در این دور از مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی کسری باقی، محمد جوزدانی، محمد حامی، فرشید ذکری، قاسم ستاری، مهدی صبوری، فرشته عبدالهی، سید علی قریشی، سعید کشاورز، محمود گنجوی، مجتبی محمدی، علی ناظری، مهرداد وطنی، حسین یار محمدی کاندید شده بودند.

محمد جوزدانی، فرشید ذکری و مهدی صبوری انصراف دادند و کسری باقی، فرشته عبدالهی، سعید کشاورز، محمود گنجوی، علی ناظری و مهرداد وطنی در جلسه حاضر نشدند.

علی قریشی ۴ رأی کسب کرد و محمد حامی و حسین یار محمدیان هر کدام با کسب شش رأی از ۱۶ رأی، به مرحله دوم انتخابات مجمع راه پیدا کردند.
در مرحله دوم انتخابات حسین یار محمدیان با کسب ۱۰ رأی از ۱۷ رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیئت بدنسازی انتخاب شد.

کد خبر 411359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.