حمید شهبازی رییس هیئت کبدی استان شد

حمید شهبازی با کسب ۹ رأی از ۱۷ رأی ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیئت کبدی استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دور دوم مجمع انتخاباتی هیئت کبدی استان اصفهان امروز _ چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه _ ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه با حضور محمد سلطان‌حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان، عباس خواجه اورسجی رئیس فدراسیون کبدی و اعضای مجمع در محل سالن سرای ورزشکاران تختی برگزار شد.

محمد سلطان حسینی، مدیر کل ورزش و جوانان با تشکر از حضور افراد در مجمع و تبریک مقام سوم، اظهار کرد: در جلسه قبل با توجه به اینکه تعداد آرای هر دو کاندید برابر بود امروز با ۱۷ حق رأی انتخابات برگزار می‌شود. امیدوارم هر کس انتخاب شد جایگاه کبدی استان را ارتقا بخشد؛ ما تمام تلاش خود را برای همکاری با فرد منتخب می‌کنیم.

سلطان حسینی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امیدوارم همه افراد جامعه هم چون راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشوری در پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اختصاص بودجه از سمت شرکت فولاد مبارکه برای تیم داری در ورزش کبدی، اظهار کرد: امیدوارم با همکاری باشگاه سپاهان در لیگ کبدی شاهد حضور تیم بانوان و آقایان سپاهان باشیم.

وی در خصوص اهمیت گسترش ورزش در شهرستان‌ها، تصریح کرد: در یک بازه زمانی سه خواهر منصوریان ووشو کار در سمیرم را داشتیم، اما امروزه شاهد پیشرفت افرادی در دیگر شهرستان‌ها هستیم. خواهشمندم ورزش کبدی را در شهرستان‌ها گسترش دهید.

کبدی اصفهان از تک بعدی بودن در آمده است

همچنین عباس خواجه اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، اظهار کرد: به حمید شهبازی به عنوان رئیس جدید هیئت تبریک می گویم؛ به محسن معتمدی دیگر کاندید هیئت تبریک می گویم. این اختلاف کم نقطه عطفی برای ورزش کبدی استان اصفهان است؛ خوش حال هستم که هیئت کبدی استان اصفهان از حالت تک بعدی در آمده است.
 

وی با اشاره به پیشینه درخشان ورزش کبدی در استان اصفهان، اظهار کرد: امیدوارم با همدلی و استفاده از ظرفیت بالایی که در استان وجود دارد به آن چیزی که حق استان اصفهان است برسیم. رمز موفقیت تغییر اندیشه است، وقتی پتانسیل وجود دارد پیشرفت وجود دارد و باید از این پتانسیل استفاده کرد.

رئیس فدراسیون کبدی گفت: مدتی قبل می‌گفتند سیستان و بلوچستان مهد کبدی کشور است، اما در حال حاضر این ورزش منحصر به یک نقطه نیست. امیدوارم مشکلاتی که در گذشته وجود داشت حل شود و روند رو به رشدی را شاهد باشیم و همیشه در کنار هم حضور داشته باشید و از توانایی‌های جمعی استفاده شود.

در ادامه حمید شهبازی رئیس جدید هیئت کبدی استان اصفهان ضمن تشکر از حضور افراد و رأی دهندگان، اظهار کرد: خواهش می‌کنم فضای انتخابات و رقابت را کنار بگذاریم و دوستی و همکاری را به میان آوریم. من به کمک تک تک افراد حاضر بخصوص ورزشکاران و افتخارات نیاز دارم تا روزهای خوبی را برای کبدی استان رقم بزنیم. از همه افراد می‌خواهم در کنار هم با همدلی برای رسیدن به اهداف هیئت کبدی تلاش کنیم. از محسن معتمدی نیز خواهش می‌کنم در تحقق بخشی اهداف همراه هیئت باشد.

در مرحله اول رأی گیری تعداد آرا به صورت مساوی بین دو کاندید، حمید شهبازی و محسن معتمدی تقسیم شد تا با پیشنهاد نایب رئیس مجمع و توافق نظر اعضا مجمع، انتخابات هیئت کبدی استان اصفهان به دور دوم کشیده شد. در دور دوم، حمید شهبازی با کسب ۹ رأی از ۱۷ رأی مأخوذه به عنوان رئیس هئت کبدی استان اصفهان انتخاب شد.

کد خبر 411155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.