عملیات زیباسازی چهارباغ انجام می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز گفت: عملیات زیباسازی و نصب پایه‌های چراغ هم در محور چهارباغ انجام می‌شود و بعد از این عملیات کف سازی تقریباً از اول اسفند شروع می‌شود همچنین رنگ گلدان‌ها و پایه‌های چراغ تعدیل می‌شود و سعی می‌شود از رنگ‌های تیره استفاده نشود.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال بازسازی میدان امام علی (ع) را در دست اقدام است چرا که این میدان در سال‌های گذشته با مشکلاتی همچون تأمین آب روبه رو بود.

وی با بیان اینکه فضای سبز میدان امام علی (ع) دو هزار متر مربع است، افزود: بازسازی در این میدان آغاز و برای طراحی باغچه‌ها، کاشت درخت‌ها و درختچه‌ها تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز با بیان اینکه اقدامات عمرانی در میدان امام حسین (ع) نیز انجام می‌شود، گفت: پروژه فضای سبز چهارباغ در دستور کار قرار گرفته و به صورت یک طرح ویژه فضای سبز اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه عملیات عمرانی چهارباغ تا خیابان شیخ بهایی به اتمام رسیده است، اظهار کرد: عملیات زیباسازی و نصب پایه‌های چراغ در محور چهارباغ انجام می‌شود همچنین از ابتدای اسفندماه عملیات کف سازی آغاز می‌شود.

مرتضایی‌نژاد با بیان اینکه المان‌های زیباسازی متناسب در میادین، در پل‌ها و نقاط مختلف شهر نصب می‌شود، گفت: رنگ گلدان‌ها و پایه‌های چراغ چهارباغ تعدیل می‌شود؛ سعی شده تا از رنگ‌های تیره استفاده نشود که امیدواریم با همه این اقدامات نوروزی زیبا برای اصفهان رقم بخورد.

کد خبر 411000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.