۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
مدیریت بارسلونا علیه بارسلونا

مدیریت بارسا دچار دردسری عجیب شده و به نظر می‌رسد بارتومئو سعی در تخریب اعضای باشگاه داشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از as، به نظر می‌رسد جوزپ ماریا بارتومئو ریاست باشگاه بارسلونا با استخدام شرکت‌های رسانه‌ای اقدام به خوب جلوه دادن ظاهر خود و تخریب برخی شخصیت‌های از جمله مسی و پی که می‌کرده است.

برنامه کادناسر به تازگی آشکار کرد که شرکت‌های مستقل رسانه‌ای از سوی مدیریت بارسا استخدام می‌شدند تا عملکرد مدیریت فعلی این باشگاه رو خوب جلوه بدهند. همچنین این رسانه‌ها در اقدامی عجیب با دستور ریاست باشگاه بارسلونا یعنی بارتومئو، جو منفی رسانه‌ای را علیه اشخاص مهمی از باشگاه مانند ژاوی، پی که، مسی و ویکتور فونت ایجاد می‌کردند.

شرکت رسانه‌ای E۳Ventures در این قضایا دخیل بوده و طی قراردادی که سه سال پیش به امضا رسیده، موظف به انجام فعالیت‌های رسانه‌ای به سود مدیریت باشگاه بوده است. همچنین با توجه به مبلغ قرارداد منعقد شده، ظاهراً برای پرداخت لازم بوده تا سهامداران باشگاه بارسلونا نیز تاییدیه خود را ارسال کنند.

شرکتی مورد بحث، طی ایجاد کمپین‌های متعددی در تلاش بوده تا با فعالیت‌های رسانه‌ای وضعیت مدیریتی بارسلونا را خوب جلوه دهد و از طرفی بخری عناصر کلیدی و مهم باشگاه را مورد هدف قرار دهد. در همین رابطه، مدیران باشگاه قرارداد ثبت شده با این شرکت را تأیید کرده اما درباره موضوع انتقاد و تخریب اعضای باشگاه اظهار بی اطلاعی کرده اند.

کد خبر 410922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.