تاجمیری: ۱۹۴ شعبه اخذ رای در شاهین شهر تعیین شده است

سرپرست فرمانداری شاهین شهر و میمه گفت: در مرکز حوزه انتخابیه و بخش مرکزی و پنج حوزه‌ فرعی برخوار، میمه، حببیب آباد، ارامنه و مسحیان کلدانی و عاشوری در مجموع ۱۹۴ شعبه ثابت و سیار برای رأی گیری مشخص شده که از این تعداد هفت شعبه سیار است.

اسفندیار تاجمیری در مصاحبه با خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون در جلسه‌های عمومی، اداری و تریبون‌های نماز جمعه و مساجد از اقشار مختلف مردم برای حضور و مشارکت در حماسه‌ بزرگ انتخابات دعوت شده تا سرنوشت خود را با مشارکت بالا و حضور حداکثری رقم بزنند.

وی افزود: شهرستان شاهین شهر و میمه علاوه بر برگزاری انتخابات شهرستانی، حوزه فرعی اصفهان برای برگزاری انتخابات ارامنه جنوب کشور و حوزه فرعی تهران برای برگزاری انتخابات مسیحیان کلدانی و عاشوری است.

سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: در ستاد اجرایی انتخابات شهرستان روزانه ۴۰ نفر فعالیت و خدمت رسانی کردند. برنامه‌های ستاد انتخابات کشور نیز طبق روز شمار در این حوزه انتخابیه انجام شده است.

تاجمیری تصریح کرد: برای نمایندگی مجلس در سه شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار ۵۴ داوطلب ثبت نام کردند که پس از بررسی صلاحیت‌ها توسط مراجع چهارگانه، ۱۴ نفر انصراف داده و ۴۰ نامزد باقی ماندند.

وی ادامه داد: در مرحله اول و دوم بررسی صلاحیت‌ها توسط هیئت نظارت شورای نگهبان ۱۳ نفر تأیید صلاحیت شدند که سه نفر پس از تأیید صلاحیت‌ها انصراف دادند که با این حساب در این حوزه ۱۰ کاندیدا برای یک کرسی مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: طبق آخرین سرشماری نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و برخوار نزدیک به ۳۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۱۶۸ هزار نفر آنها واجد شرایط رأی دادن هستند.

تاجمیری ادامه داد: در مرکز حوزه انتخابیه و بخش مرکزی و پنج حوزه‌ فرعی برخوار، میمه، حبیب آباد، ارامنه و مسحیان کلدانی و عاشوری در مجموع ۱۹۴ شعبه ثابت و سیار برای رأی گیری مشخص شده که از این تعداد هفت شعبه سیار است. تمامی این شعب در دوم اسفند آرای مردم را اخذ می‌کنند.

وی افزود: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی و دست اندر کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه و برخوار حضور دارند و با تمام توان تلاش می‌کنند انتخاباتی با نشاط و سالم را برگزار کنند.

تاجمیری خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته جلسات و کلاس‌های توجیهی برای کاندیداها، نمایندگان فرماندار، بازرسین و اعضای شعب برگزار شده و همه آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه هستند.

کد خبر 410916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.