افزایش ۱۰ درصدی نرخ سرویس مدارس اصفهان تصویب شد

لایحه پیشنهادی افزایش ۱۰ درصدی نرخ سرویس‌های مدارس در شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لایحه پیشنهاد افزایش ۱۰ درصد نرخ کرایه سرویس مدارس شهر اصفهان در یکصد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان برای سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ بررسی شد.

هادی منوچهری، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان در خصوص این لایحه اظهار کرد: در شهرهای دیگر این افزایش وجود داشته است و هنوز در اصفهان این طرح اجرا نشده است.

وی افزود: قصد داریم این افزایش قیمت را از اول آبان اعمال کنیم چرا که در غیر این صورت تا زمانی که فرمانداری این مصوبه را بررسی کند زمان زیادی نخواهیم داشت و این لایحه سودی ندارد و باید تبعات اعتراضی مردم را بپذیریم.

رضا امینی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در خصوص این لایحه با بیان این که فرمانداری ۱۵ روز برای بررسی این لایحه پس از تصویب آن زمان نیاز دارد، اظهار کرد: چرا این لایحه دیر به شورای شهر ارائه شده است؟

پور محمد شریعتی نیا، نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رانندگان سرویس مدارس اقشار ضعیف جامعه هستند و پیشنهاد افزایش ۱۴ درصدی این نرخ را دارم.

گفتنی است در نهایت لایحه افزایش ۱۰ درصدی نرخ سرویس مدارس با ۹ رای موافق در یکصد و سیزدهمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان تصویب شد.

کد خبر 410673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.