میزان سود سهام عدالت مشخص شد/ افزایش ۱۷ درصد سود سهام

رییس سازمان خصوصی سازی گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته میزان پرداختی سود سهام عدالت به افرادی که ارزش سهام آنها یک میلیون تومان است، ٢٠٥ هزار تومان خواهد بود.

به گزارش ایمنا، «علیرضا صالح» به میزان پرداختی سود سهام عدالت اشاره کرد و افزود: همچنان تسویه کامل شرکت‌ها به سازمان خصوصی‌سازی بابت پرداخت سود به مردم تکمیل نشده است اما طبق برآوردهای صورت گرفته میزان پرداختی سود سهام عدالت به مردم ٢٠٥ هزار تومان خواهد بود.

وی ادامه داد: از سوم اسفند ماه پرداخت سود به مردم را آغاز می‌کنیم و تا پایان اسفند سود به حساب همه مشمولان واریز می‌شود.

صالح اظهار داشت: در صورت وجود مابه التفاوت، سال آینده یعنی بعد از ایام نوروز به حساب مشمولان سهام عدالت واریز خواهیم کرد.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: برای افرادی که سهام آنها یک میلیون تومان است مانند کمیته امداد و سازمان بهزیستی میزان پرداخت سود ٢٠٥ هزار تومان است که به تناسب افرادی که سهام آنها ٥٠٠ هزار تومان یا کمتر است میزان سود سهام عدالت کاهش می‌یابد.

وی گفت: سال گذشته میزان سود پرداختی ١٧٥ هزار تومان بود که امسال به ٢٠٥ هزار تومان رسیده است، یعنی سود پرداختی ٣٠ هزار تومان و حدود ١٧ درصد افزایش یافته است.

صالح خاطرنشان کرد: به افرادی که شماره شبا به سازمان ارائه ندادند قادر به پرداخت سود نیستیم که به محض ارائه شماره شبا سود سال ٩٧ و سال‌های گذشته که از ما طلبکار هستند به حساب آنها پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: حدود ٤ میلیون نفر شماره شبا ارائه نداده‌اند که بارها در این زمینه اطلاع رسانی کرده‌ایم تا هر چه زودتر نسبت به ارائه شماره شبا به سازمان اقدام کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 410600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.