ایده های جوانان، المان زیبایی شهر شود

شهردار اصفهان از ایجاد فضایی باز در شهر برای ایده پردازی و فعالیت جوانان خبر داد و امید شهرداری را جوانان خلاق شهر دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی عصر امروز _شنبه ۲۶ بهمن‌ماه_ در رویداد ایده کاپ هفتم با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و تبریک ولادت بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهر یک موجود زنده است و اداره آن نمی‌تواند بدون بهره‌مندی از نظرات جوانان راه درستی را طی کند، ایده پردازی یک نوع تمرین دموکراسی در عرصه ایده‌ها است و جوانان با حضور در این رویداد فضایی را ایجاد کردند که ما را امیدوار کرد که می‌توانیم با ایده‌های مبتنی بر خلاقیت و نوآوری آنها مأموریت اصلی خود را بهتر انجام دهیم.

وی خطاب به جوانان گفت: اصفهان بدون ایده پردازی شما نمی‌تواند راه درستی را طی کند.

نوروزی ادامه داد: یقیناً از بین ایده‌های ارائه شده برخی می تواند گره‌های کور شهر را باز کند. واقعاً از جوانان حاضر در این رویداد سپاسگزارم زیرا این کار یک حرکت نرم افزاری قوی است که مبتنی بر علم، دانش و ذوق و خلاقیت است.

باید به ایده جوانان توجه شود

وی افزود: اگر بخواهیم در اصفهان محور گردشگری، شهر دوستدار کودک و بدون ترافیک داشته باشیم، باید به ایده جوانان توجه کنیم.

نوروزی اضافه کرد: شهر باید شرایط را مهیا کند تا جوانان بیش از این در عرصه ایده پردازی حضور پیدا کنند، امروز شما جوانان به راحتی می‌توانید با تحقیقات و بررسی‌ها و پژوهش سخت‌ترین مسائل را حل کنید، امروز شما هستید که می‌توانید با تکنولوژی‌های نوین به راحتی به آخرین پژوهش‌ها دسترسی پیدا کنید.

وی ادامه داد: شما جوانان هستید که می‌توانید شهر را به سوی آبادانی و بهبود کیفیت خدمات جلو ببرید، بنابراین شما برای ما ارزشمند هستید و امید ما به شما است.

شهردار اصفهان تاکید کرد: باید میدان برای حضور جوانان باز شود و ما دانشجویان را بیشتر ببینیم و در دانشگاه‌ها بیشتر حضور پیدا کنیم؛ جوانان باید بدانند شهرداری اصفهان وارد عرصه‌ای شده است که می‌خواهد برای فکر آنها ارزش قائل شود و از آنها کمک بگیرد و این شما هستید که امروز باید به کمک ما بیایید.

نوروزی افزود: شهرداری می‌تواند و بنا دارد بیش از این به جوانان فضا و میدان دهد و حتماً از همه این تلاش‌ها تقدیر خواهد شد و چه تقدیری بهتر از اینکه ایده‌های خوب، المان‌های زیبایی در شهر شود.

منتظر پیامتان هستیم

وی خطاب به جوانان اظهار کرد: شما برای ما پیام‌ها، ایده‌ها و نظراتتان را ارسال کنید و به میدان بیایید، نباید جوانان احساس بیگانگی با مدیریت شهری کنند، مدیریت فعلی شهر برخواسته از همین دانشگاه‌ها و دوستداران علم است.

شهردار اصفهان ادامه داد: شورای شهر اصفهان در حوزه پژوهش و سایر حوزه‌ها همیشه زمینه را ایجاد کرده تا جوانان بتوانند در عرصه‌هایی که امکان ابراز وجود به میدان بیایند و دیده شوند و گام‌های مؤثر خود را برای آبادانی شهر بردارند.

وی تاکید کرد: این فضا آماده است و این شما (جوانان) هستید که باید از این فضا استفاده کنید و این قول را می‌دهم که برای ایده پردازی و شکوفا شدن استعدادها و بهره مندی از توانایی شما از هیچ کوششی دریغ نکنیم. پس این شما و این میدان برای عرضه ایده‌های خوب برای آبادانی شهر.

کد خبر 410593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.