شب اصفهان در تبریز  فصل تازه توسعه گردشگری دو شهر

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: اهالی هنر تبریز در روز ۱۴ مردادماه سال آینده با حضور در اصفهان در سالروز صدور فرمان مشروطیت مهمان اصفهان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام احمد حمیدی در مراسم شب فرهنگی اصفهان در تبریز و در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری‌های تبریز و اصفهان با بیان اینکه تبریز شهر عرفا و شعرا، پروین‌ها و شهریارها، علامه‌ها و اولین‌ها و سرداران دفاع مقدس است، به انعقاد این تفاهم‌نامه اشاره و اظهار کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای که میان اصفهان و تبریز انجام می‌شود، فصل جدیدی برای مراودات بیشتر میان این دو شهر آغاز می‌شود.

وی افزود: برگزاری شب اصفهان در تبریز عاملی برای وحدت و همدلی ملی میان تمامی زبان‌ها گویش‌ها و قومیت‌ها بوده و فصلی تازه برای آغاز توسعه گردشگری دو شهر خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز تصریح کرد: تبریز توفیق میزبانی از هنرمندان و شاعران اصفهان را دارا بوده و جای مسرت است که این شهر به عنوان اولین شهر برای برگزاری شب اصفهان انتخاب شده است.

وی با تاکید بر اینکه اصفهانی‌ها در منظر اهالی تبریز همیشه مردمانی هنرمند بوده‌اند، خاطرنشان کرد: اهالی هنر تبریز در روز ۱۴ مردادماه سال آینده با حضور در اصفهان در سالروز صدور فرمان مشروطیت مهمان اصفهان خواهند بود.

کد خبر 410356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.