اسپانسری در ورزش بانوان هیچ سودی ندارد

سرمربی تیم فوتبال بانوان وچان کردستان گفت: در بخش بانوان به خاطر نبودن پخش زنده و حتی غیر زنده و پوشش داده نشدن کامل بازی‌ها در اخبار، اسپانسر بودن خیلی سخت است، زیرا هیچ سودی برای کسی ندارد. تنها جایی که می شود مقداری تبلیغات داشت از طریق اینستاگرام است که فکر نمی‌کنم جنبه تجاری داشته باشد.

سمیه شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازی مقابل تیم سیرجان، اظهار کرد: تیم ما از نظر روحی و بدنی آمادگی کامل دارد و مصدوم و محروم نداریم. به خاطر فصل سرما چند نفر از بازیکنان سرماخوردگی دارند که شاید روی روند بازیشان تاثیر بگزارد.

وی با اشاره به تیم شهرداری سیرجان، تصریح کرد:بازی سختی پیش رو داریم. تیم سیرجان همیشه از تیم های مدعی بوده است. سیرجان در نیم فصل اول نتوانست خوب نتیجه بگیرد، اما در نیم فصل دوم خیلی آماده تر و منسجم‌تر است. تیم سیرجان برای حفظ جایگاه برای برد به زمین می آید تیم ما نیز برای حفظ اختلاف با تیم شهرداری بم محکوم به برد است تا بازی را به روز اخر با تیم شهرداری بم بکشیم.

سرمربی تیم وچان با اشاره به این که هدف تیم قهرمانی است، گفت: امیدواریم که در بازی های پیش رو هیچ باختی نداشته باشیم و تیم بم امتیاز از دست بدهد. اگر قرار است قهرمانی را از دست بدهیم امیدوارم با تفاضل گل باشد تا تفاضل امتیاز، در این شرایط دومی ارزش بیشتری دارد.

شهبازی با اشاره به وضعیت تیم وچان، خاطرنشان کرد: اکثر بازیکنان به صورت فردی دارند رکورد میزنند از جمله  بهترین خط دفاع خانم گل بهترین دروازه بان بهترین پاسور، این موضوع باعث شده انگیزه درونی و تیمی داشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلات مالی، تصریح کرد: مشکلات مالی در ورزش همیشه بوده وخواهد بود و در ورزش بانوان این مشکلات بیشتر است. در تیم های شخصی نیز مشکلات دوچندان است. در ابتدای فصل بخاطر درگیری ها و مشکلاتی که با اسپانسر داشتیم به مشکل برخوردیم. آقای مفاخری و وچان که اسپانسر جدید تیم هستند انسانیت به خرج دادند و اسپانسر تیم شدند. گروه وچان بعد از اسپانسر شدن مجبور به جبران کمبود های اسپانسر قبل بود. برای بهبود شرایط نیاز به زمان است.

سرمربی تیم وچان ادامه داد: در بخش بانوان به خاطر نبودن پخش زنده و حتی غیر زنده و پوشش داده نشدن کامل بازی‌ها در اخبار، اسپانسر بودن خیلی سخت است، زیرا هیچ سودی برای کسی ندارد. تنها جایی که می شود مقداری تبلیغات داشت از طریق اینستاگرام است که فکر نمی‌کنم جنبه تجاری و مالی برای کسی داشته باشد.

شهبازی با اشاره به اتفاقاتی که قبل از شروع فصل با باشگاه سپاهان داشت،بیان کرد:تا به این جا حرفی نزده ام و تاپان فصل نیز ترجیح می دهم سکوت کنم و در پایان فصل صحبت مفصلی داشته باشم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال برگشت او به سپاهان وجود دارد؟ گفت: هیچ چیز مشخص نیست.

کد خبر 410343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.