راه‌اندازی مرکز نیکوکاری تاکسیرانی تهران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با هدف افزایش فعالیت‌های مشترک در جهت رفع نیازمندی‌های ضروری و فراهم آوردن شرایط اشتغال تاکسیرانان و مددجویان کمیته امداد تفاهمنامه‌ای منعقد کردند.

به گزارش ایمنا، علیرضا قنادان با اعلام خبر عقد تفاهم‌نامه که با حضور مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه حاصل جلسات مشترک کارشناسی بین تیم‌های سازمان تاکسیرانی و اداره کل کمیته امداد شهر تهران است که منجر به عقد تفاهم‌نامه مشترک شد، البته پیش از این نیز فعالیت‌های مشترک با کمیته امداد در جریان بود، اما سرفصل‌های جدیدی در قالب این تفاهم‌نامه برای گسترش فعالیت‌ها و همکاری‌های دوجانبه تعریف شده است.

قنادان با اشاره به لزوم رسیدگی‌های اجتماعی به قشر تاکسیرانان، ادامه داد: با احتساب خانواده‌های تاکسیرانان، ۴۰۰ هزار نفر مستقیم به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران متصل هستند که بخشی از آنان به رسیدگی‌های خاص و حمایت‌های ویژه نیاز دارند.

وی با اشاره به سرفصل‌های تفاهم‌نامه امضا شده، تصریح کرد: تأسیس مرکز نیکوکاری سازمان تاکسیرانی زیرمجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از موارد مدنظر در این موافقت‌نامه است که تاکسیرانان از اعضا و هیئت امنای آن هستند تا فعالیت‌های این مرکز را ساماندهی کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه روزانه بیش از چهار میلیون نفر سفر در تاکسی‌ها انجام می‌شود، گفت: تاکسیرانان سفیران اثرگذاری برای ترویج فعالیت‌های نیکوکارانه هستند که موافقت‌نامه فیمابین سازمان و کمیته امداد به نوعی استفاده از این ظرفیت عظیم است.

قنادان اشتغالزایی و تولید شغل‌های پایدار را از دیگر جوانب این تفاهم‌نامه برشمرد و خاطرنشان کرد: مددجویانی که از سمت کمیته امداد به ما معرفی شوند با وام اشتغال‌زایی که از سمت کمیته امداد تأمین می‌شود در سازمان تاکسیرانی زمینه اشتغال آن‌ها را فراهم خواهیم کرد.

کد خبر 410077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.