سقوط جوان ۱۸ ساله اصفهانی از کوه صفه

مدفون شدن پنج خانواده در روستای رشته رود بالا زیر بهمن، تصادف هولناک راننده مست با کالسکه یک کودک، مرگ زن جوان اصفهانی در تصادف با وانت بار و نجات جان ۵۰ گرفتار در برف در محور هراز عناوین مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در بسته خبری سه‌شنبه_۲۲بهمن_ می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جوان ۱۸ ساله اصفهانی بر اثر سقوط از منطقه کوهستانی صفه راهی بیمارستان شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه ۱۱۰ مبنی بر سقوط فردی از منطقه تفریحی آبشار کوه صفه اصفهان گروه تخصصی نجات در ارتفاع ایستگاه شماره ۱۲ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: این جوان ۱۸ ساله که بر اثر سقوط از ناحیه سر، کتف و کمر دچار آسیب دیدگی شده بود، پس از سه ساعت تلاش امداد گران به پایین کوه منتقل و راهی بیمارستان شد.

وی گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.

مدفون شدن پنج خانواده در روستای رشته رود بالا زیر بهمن

به دلیل سقوط بهمن ۳ واحد مسکونی زیر بهمن دفن شدند. یک نفر نیز در این حادثه جان باخت و از سرنوشت دیگر ساکنان خبری در دست نیست. فرماندار رودباره در گفت‌وگویی گفته است که نیروهای امدادی به همراه ۳ دستگاه لودر و یک دستگاه بولدوزر به محل اعزام شدند تا ساکنان این واحدها را از زیر بهمن خارج کنند.

مرتضوی سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره بهمن رشته رودبالای رودبار گفت: بلافاصله بعد از حادثه بهمن نیروهای هلال احمر منطقه به محل اعزام شدند اما به دلیل صعب العبور بودن مسیر و برف سنگین، مسیرها کاملاً بسته شده و سرعت امدادرسانی را به شدت کند کرده است.

وی ادامه داد: طبق اطلاعات اولیه ما پنج خانوار ساکن این روستا هستند که هنوز معلوم نیست دقیقاً در چه شرایطی قرار دارند اما تمام تلاش ما برای کمک رسانی هرچه سریع‌تر به این خانواده‌ها است.

بهمن ۳ خانواده روستایی را در رودبار دفن کرد

فرماندار رودبار گفت: در پی بارش برف و سقوط بهمن در روستای رشته رودبالای بخش مرکزی این شهرستان، ۳ واحد مسکونی زیر بهمن دفن شد که یک نفر در این حادثه جان باخت و از سرنوشت دیگر ساکنان خبری در دست نیست.

محمدصالح ضیایی گفت: نیروهای امدادی به همراه ۳ دستگاه لودر و یک دستگاه بولدوزر به محل اعزام شدند تا ساکنان این واحدها را از زیر بهمن خارج کنند.

تصادف هولناک راننده مست با کالسکه یک کودک

بی احتیاطی راننده و مصرف نوشیدنی الکلی جان یک کودک را به خطر انداخت.

به تازگی ویدئویی در رسانه‌های خارجی به انتشار گذاشته شد که لحظه تصادف هولناک یک راننده خودرو را با کالسکه کودک به تصویر کشیده است.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که راننده یک خودرو در اوکراین که به دلیل مصرف مشروبات الکلی از حالت طبیعی برخوردار نبوده به شدت با یک کالسکه حامل نوزاد سه ماهه برخورد کرد و کودک پس از پرت شدن از کالسکه به بیرون زخمی شد و پس از امدادرسانی سریع در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد.

گفتنی است که پزشکان زنده ماندن این کودک را معجزه دانسته و پلیس پس از پیگیری توانست راننده خودرو را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دادگاه منتقل کند چرا که در زمان تصادف نوشیدنی الکلی مصرف کرده بود و به همین خاطر در حالت عادی نبوده است.

مرگ زن جوان اصفهانی در تصادف با وانت بار

واژگونی وانت باردر اتوبان فرودگاه اصفهان یک کشته و ۷ مصدوم برجای گذاشت.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: بامداد امروز بر اثر واژگونی وانت بار در اتوبان فرودگاه به سمت میدان لاله اصفهان یک زن ۳۰ ساله جان باخت و هفت نفر نیز مصدوم شدند.

غفور راستین افزود: مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های کاشانی و امین منتقل شدند.

کارشناسان پلیس علت این حادثه را بی توجهی به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

نجات جان ۵۰ گرفتار در برف در محور هراز

۵۰ نفر که در برف و بوران محور هراز گرفتار شده بودند نجات یافتند.

جمشید نیکزاد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: با شروع بارش باران در شهرستان آمل و بارش برف در محور هراز، همه نیروهای امدادی پایگاه‌های امداد جاده‌ای پلور، رینه، گزنک و کهرود به صورت آماده باش درآمده تا در صورت نیاز عملیات امدادرسانی فوری انجام شود.

او با اشاره به شروع برف سنگین از دیروز در محور هراز، گفت: با ادامه بارش برف و ایجاد مشکلات برای برخی خودروهای در حال تردد در این محور، اکیپ‌های امدادرسانی در نقاط مختلف جاده عملیات رهاسازی را آغاز کرد.

نیکزاد با اشاره بر گرفتار بودن ۲۰ خودرو در محور مواصلاتی هراز، بیان کرد: ۵۰ نفر از سرنشینان این خودروها که در منطقه امامزاده هاشم گرفتار شده بودند؛ نجات یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکل خاصی در حوزه امداد و نجات در محور هراز وجود ندارد؛ به هموطنان توصیه کرد: با توجه به شرایط جوی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و نسبت به ذخیره سوخت در مناطق کوهستانی اقدامات لازم را انجام دهند.

او گفت: اگر چنانچه فردی دچار حادثه شد بلافاصله با شماره ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس برقرار کرده و درخواست کمک نماید.

کد خبر 410064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.