حضور بی نظیر مردم در ۲۲ بهمن مقدمه حضور پررنگ در انتخابات است

فرمانده انتظامی استان اصفهان حضور مردم این استان را در مراسم ۲۲ بهمن امسال بی نظیر ارزیابی کرد و گفت: این حضور مقدمه ای بر شرکت بی نظیر مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه است.

سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه مراسم روز ۲۲ بهمن در میدان امام (ره) در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز حضور یکپارچه همه اقشار مردم را در میدان بزرگ امام (ره) شاهد هستیم؛ همچنین گزارش‌ها حاکی از حضور بسیار پررنگ مردم در شهرستان‌های استان پهناور اصفهان است.

وی افزود: براساس ارزیابی‌هایی که انجام شد ۲۲ بهمن امسال متفاوت از تمامی ۲۲ بهمن‌های سال‌های گذشته است؛ حضوری بی نظیر و پرحجم مردم آمدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تقدیر از مردم برای حضور در مراسم ۲۲ بهمن، تصریح کرد: این حضور امنیت آفرین است زیرا موجب وحدت و انسجام و امیدواری و همچنین ناامیدی دشمنان و معاندان است.

معصوم بیگی ادامه داد: امروز باری دیگر مردم با حضورشان نشان دادند که پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و مشت محکمی را بر دهان یاوه گویان و معاندان وارد کردند.

وی گفت: این حضور بی نظیر ان شاءالله مقدمه‌ای بر حضور پررنگ در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه خواهد بود.

معصوم بیگی خاطرنشان کرد: مردم نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب تا زمانی که پرچم انقلاب به دست حضرت حجت برسد، استوار و پایدار مانده و خواهند ماند.

کد خبر 410050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.