حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه‌ای برای حضور مردم در انتخابات است

استاندار اصفهان گفت: مردم با حضور در راهپیمایی، همراهی و هماهنگی خودشان را با کل نظام نشان می‌دهند و مقدمه‌ای است برای حضور آن‌ها در صحنه‌های مختلف از جمله در روز انتخابات دوم اسفند که روزی دیگر برای اثبات اقتدار نظام است.

عباس رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: من وظیفه خود می‌دانم از حضور میلیونی و باشکوه مردم همیشه در صحنه و شهید پرور و معظم اصفهان در این روز که هم سالگرد پیروزی انقلاب بوده و هم چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها، شهید قاسم سلیمانی، تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: بدون شک این حضور بی نظیر و با اقتدار مردم، نظام را در مقابل تهدیدات جهانی بیمه می‌کند. من طلب خیر دارم برای این مردمی که با حضورشان در همه صحنه‌های پشتیبانی انقلاب بزرگواری کرده و همدلی و همراهی را در جهت افزایش عزت و اقتدار نظام نشان می‌دهند.

استاندار اصفهان با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس یازدهم گفت: قطعاً این حضور مقدمه‌ای است برای حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله، دوم اسفند که روز دیگری برای اثبات اقتدار نظام است. مردم امروز آمده‌اند تا همراهی و هماهنگی خودشان را با کل نظام نشان دهند. انتخابات یکی از عرصه‌های مهم پشتیبانی از نظام است و قطعاً در روز انتخابات نیز همین حضور را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 410020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.