جبهه‌ اصلاح‌طلبان ممکن است برای بستن لیست تصمیم جدیدی بگیرد

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: اگر تایید صلاحیت‌ها به شکلی باشد که اصلاح‌طلبان امکان بستن لیست در تهران را داشته باشند، ممکن است شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان مصوبه خود را عوض کند.

به گزارش ایمنا، اسماعیل گرامی‌مقدم روز دوشنبه با اشاره به تصمیم شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مبنی ارائه نکردن لیست ائتلافی از سوی برخی احزاب اصلاح طلب در تهران، اظهار کرد: تعدادی از افراد که تحت عنوان لیست تهران در فضای مجازی منتشر شده، حوزه انتخابیه خود را به شهرستان‌های دیگر منتقل کرده‌اند و این نشان می‌دهد که لیستی توسط احزاب اصلاح‌طلب نهایی نشده است.

وی در واکنش به اظهارات «مصطفی کواکبیان» رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مبنی بر ارائه لیست انتخاباتی با هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب، افزود: آقای کواکبیان حق دارند نظر شخصی خود را بیان کنند، هرچند حزب متبوع وی (حزب مردم‌سالاری) از همان ابتدا هم عضو شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان نبود.

سخنگوی حزب اعتماد ملی ادامه داد: در راهبرد و تصمیم شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان آمده است که احزاب عضو می‌توانند تنها با نام، عنوان و برند خود اقدام به تبلیغات و تهیه لیست کنند نه اینکه از عنوان و برچسب اصلاح‌طلبان استفاده کنند. مثلاً حزب مردم‌سالاری، اعتماد ملی و دیگر احزاب می‌توانند با هویت مستقل حزبی خود در انتخابات ورود کنند.

گرامی مقدم خاطرنشان کرد: به نظرم این احزاب اعتبار خود را می‌سوزانند، مگر اینکه شورای‌عالی سیاست‌گذاری متناسب با شرایط بعدی تصمیم جدیدی را اعلام کند. اگرچه به یکی از رسانه گفتم اگر تأیید صلاحیت‌ها ادامه پیدا کند، به طوری که در تهران امکان بستن لیست را داشته باشیم، ممکن است شورای عالی سیاستگذاری مصوبه خود را عوض کند.

کد خبر 409880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.