نمایش قدرت پسران سبز

چهارصدمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نمایش قدرت پسران سبز در فولادشهر" عنوان اصلی این روزنامه است که اختصاص به پیروزی گاندو ها در فولادشهر دارد. ذوب آهنی‌ها در دومین بازی خانگی خود در نیم فصل دوم با هدایت رادولوویچ و با درخشش خارجی‌های خود موفق به شکست صنعت نفت آبادان بدون سرمربی شده و توانستند سه امتیاز ارزشمند این بازی را به حساب خود واریز کنند.

"اجازه دهید مربی در این باره تصمیم بگیرد " عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به پاسخ قلعه نویی به خبرنگارانی که از عملکرد علی قربانی مهاجم قلعه نویی در این بازی گله داشت اختصاص داشت. وی با دفاع از عملکرد قربانی گفت در این بازی استنلی را در اختیار نداشتیم و قربانی مهاجم هدف بود، قربانی از لحاظ روحی افت کرده و با زمان و بازی کردند می‌تواند به شرایط آرمانی بازگردد و تشخیص بازی دادن یا استفاده نکردن از بازیکنی را بر عهده سرمربی گذارید.

"حالا دراگان " عنوان پایانی این رسانه است که اختصاص به انتخاب دراگان اسکوچیچ تحت عنوان سرمربیگری جدید تیم‌ملی دارد. بالاخره پس از فراز و نشیب‌های فراوان مدیران وزارت ورزش و فدراسیون به جمع بندی فراوان و طی یک عملیات فرسایشی دراگان اسکوچیچ مربی کروات شاغل در لیگ ایران را به استخدام خود در آوردند.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 409531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.