انفجار در  مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه  در سه‌راه سیمین اصفهان+عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از نجات ۲۰ نفر در حادثه انفجار مجمتع مسکونی خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه انفجار در یک مجتمع مسکونی در اصفهان اظهار کرد: این حادثه در ساعت چهار و ۳۲ دقیقه بامداد امروز (جمعه) در طبقه دهم یک مجتمع مسکونی ۱۶ طبقه در محدوده سه‌راه سیمین شهر اصفهان اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه گروه‌های امداد و نجات به سرعت از ایستگاه‌های ۱۲، ۱۱، سه و یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به محل حادثه اعزام شدند، افزود: بر اثر این انفجار واحدی که حادثه در آن رخ داده بود دچار آتش‌گرفتگی و دودگرفتگی شدید شده و احتمال سرایت آتش به واحدهای مجاور نیز بود که نیروهای امدادی پس از اطفاء حریق، اقدام به نجات ساکنان از محل حادثه کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: از آنجایی که ساکنان این مجتمع مسکونی همگی خواب بودند، اگر نیروهای آتش‌نشان سرعت عمل بالایی نداشتند ممکن بود حادثه بدتری رخ دهد.

وی با اشاره به اینکه این مجتمع مسکونی تاییدیه ایمنی پایان کار را از سازمان آتش‌نشانی نداشت، ادامه داد: مجتمع مذکور به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و نداشتن سیستم اعلام و اطفاء حریق، شرایط سکونت ایمن را دارا نبود به همین دلیل زندگی در این مجتمع و مجتمع‌های مسکونی مشابه به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

کاوه آهنگران همچنین به یک حادثه رانندگی در بامداد امروز نیز اشاره کرد و افزود: واژگونی یک خودرو پژو پارس در ساعت دو و یک دقیقه در بزرگراه اقارب‌پرست سبب برخورد این خودرو با گاردریل‌های مجاور بزرگراه شد.

وی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های یک و سه به محل حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: در این حادثه سه نفر جان خود را ازدست دادند و یک نفر نیز دچار مصدومیت شدید شده بود که به نیروهای درمانی تحویل داده شد.

کد خبر 409404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.