ایران امن‌ترین کشور جهان است

امام جمعه موقت تهران گفت: ایران امروزه از امن‌ترین کشورهای دنیا است حتی در آمریکا نیز هر روز تعدادی در اثر درگیری کشته می‌شوند و در فرانسه نیز نزدیک به یک سال است مردمی که قیام کرده‌اند را می‌کشند، اما امنیت ایران در دنیا بی‌بدیل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی شامگاه امروز در یادواره شهدای مدافع امنیت ضمن گرامی‌داشت دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب به تعبیر امام (ره) انفجار نور بود، زیرا ایران قبل از انقلاب از نظر فرهنگی و مذهبی و علمی و بین‌المللی جز کشورهای عقب افتاده دنیا بود، چون شاه ایران در برابر مستشاران آمریکایی آدم حساب نمی‌شد.

وی افزود: زمانی که قانون کاپیتولاسیون در مجلس تصویب شد، امام (ره) فرمودند ارتش و مملکت ایران را فروختند، زیرا با تصویب این قانون کسی حق اعتراض به شهروندان آمریکایی را نداشت و به نوعی ذلت را برای مردم ایران قانونی کردند.

امام جمعه موقت تهران افزود: قبل از انقلاب جاده آسفالت و دو باند بسیار کمیاب بود و در روستاها هیچ گونه تلفن و برق امکاناتی وجود نداشت و از جنبه مذهبی به نوعی رفتار شده بود که در دانشگاه‌ها بی‌مذهبی را ترویج می‌دادند و از برگزاری نماز جماعت در دانشگاه‌ها جلوگیری می‌کردند، اما امروز در تمامی دانشگاه‌های کشور نمازهای جماعت پرشوری برگزار می‌شود که این تحول‌ها به برکت وجود انقلاب و پرچمداری نائب امام زمان (عج) است.

صدیقی ادامه داد: ایران که در دوران طاغوت به شرق و غرب باج می‌داد، اما امروز با شعار نه شرقی نه غربی ۴۰ سال است که استقلال خود را حفظ کرده و همچنان با وجود نفوذی‌های داخلی صاحب قدرت هسته‌ای و تجهیزات نظامی شده‌ایم که می‌توانیم پایگاه‌های آمریکا را دقیق مورد هدف قرار دهیم و آنچنان ویران کنیم که آنها تا مدت‌ها در سردرگمی باشند.

وی تاکید کرد: این انقلاب پر برکت در ابتدا خواست خدا و اراده ذات ربوبی و توجهات ائمة و جریان عاشورا بود و در ادامه اراده دینی و خالصانه رهبری انقلاب اسلامی بود که تمام وجودش سرشار از عشق به خدا بود که قدرت خدا در اراده او تجلی کرد و همچنین اراده ملت بی‌مانند ایران نیز در آن موثر بود.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: ایران امروزه از امن‌ترین کشورهای دنیا است حتی در آمریکا نیز هر روز تعدادی در اثر درگیری کشته می‌شوند و در فرانسه نیز نزدیک به یک سال است مردمی که قیام کرده‌اند را می‌کشند، اما امنیت ایران در دنیا بی‌بدیل است.

صدیقی افزود: امروزه ایران از نظر رشد علمی ایران بسیار پیشرفت کرده است، دانش هسته‌ای و صنعت و علوم دانش‌بنیان به برکت تدابیر رهبری، امام (ره) و خون شهدا ترویج پیدا کرده است.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) تاکید فرمودند هر کس مسلمان شود جانش و مالش در امان است، اما تکفری‌ها مردم بیگناه را به قتل می‌رسانند، زیرا اسلام آن‌ها، اسلام ابوسفیانی و آمریکایی است که جوانان مؤمن و حافظان امنیت را می‌کشند.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: به تعبیر شهید سلیمانی، امنیت مرز ندارد و امنیت سوریه و عراق و یمن نیز امنیت ماست؛ به همین جهت او به سوریه رفت و امید عربستان و تکفیری‌ها را نا امید کرد، هیمنه آمریکا را شکست و امنیت را در بیرون از ایران تامین کرد تا نا امنی‌ها به داخل ایران سرایت نکند.

صدیقی خاطرنشان کرد: امروز در حوادث تمامی اقوام در کشور چون برادر در کنار هم هستند و زیر پرچم فرزند رسول‌الله زندگی و به رهبر کشور خود افتخار می‌کنند.

کد خبر 409362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.