نگاه ویژه به مناطق کم‌برخوردار مشهد در استقبال از بهار ۹۹

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از نگاه ویژه مدیریت شهری به زیباسازی مناطق کم برخوردار در راستای آماده‌سازی شهر برای استقبال از بهار ۹۹ خبر داد.

مهدی یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون برنامه‌های ویژه برای مناطق کم‌برخوردار در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته، اظهار کرد: طی برگزاری جلساتی که با مناطق ۱۳ گانه سطح شهر در حال برگزاری است، مقرر شد برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای در استقبال از بهار امسال به جهت زیباسازی مناطق کم برخوردار سطح شهر نسبت به سال‌های گذشته انجام شود تا شهروندان بتوانند با شور و حال مناسبی نوروز ۹۹ را آغاز کند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده در بازدیدی از منطقه سه، مقرر شد اجرای چاه «ارت»، تهیه و نصب سطل زباله در نقاط مختلف منطقه، کسری اعتبار جهت آذین بندی ها، تعمیر سرویس‌های بهداشتی و خرید گونه‌ها جهت تکمیل کسری گونه‌ها در دستور کار این منطقه تا پایان سال قرار گیرد.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد ادامه داد: اجرای فضای سبز خیابان هاشمی نژاد، اجرای فضای سبز بلوار رسالت، ترمیم سیستم آبیاری میدان راه آهن، احداث فضای سبز آیلند کشمیری، بازپیرایی بلوار خواجه ربیع و ساماندهی فضای سبز بلوار بهمن از دیگر اقدامات ویژه‌ای است که در دستور کار منطقه در راستای اقدامات استقبال از بهار قرار گرفت.

یعقوبی با اشاره به بازدیدهای منطقه‌ای خود با حضور در منطقه هشت درخصوص برنامه‌های استقبال از بهار ۹۹ در این منطقه تصریح کرد: به جهت اهمیت زیباسازی این منطقه و حضور خیل عظیمی از زائران نوروزی در این منطقه تاکید ویژه ای بر انجام برنامه‌های خلاقانه و متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته شده است.

وی با تاکید بر اجرای پروژه‌های خلاقانه در این منطقه، گفت: از جمله اقدامات ویژه می‌توان به اجرای آبشار نوری در روی پل جهاد، اجرای لوستر نوری در خیابان جنت، الندشت، تقاطع گلستان و چمران، اجرای پرچم نور، اجرای فرفورژه ستاره برای خیابان جنت، ساماندهی آبنمای خیابان خرمشهر، ساماندهی گرادیان بوستان کوهسنگی و ریسه‌بندی و آذین‌بندی اشاره کرد و امسال با این اقدامات نوآورانه، نورپردازی شبانه ویژه ای در این منطقه اجرا خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد درخصوص آماده سازی و اجرای برنامه‌های مورد تاکید در منطقه ۹، اضافه کرد: گلکاری ویژه میدان جمهوری، ترمیم و تعویض نیمکت‌ها و سطل زباله، اجرای سیستم روشنایی بلوار پیروزی، ترمیم سیستم آبیاری بلوار وکیل آباد، کسری احداث فضای سبز میدان پژوهش، کسری اعتبار احداث فضای سبز کال رهایی، احداث فضای سبز باغ رنگ‌ها در بوستان خورشید، بازپیرایی بلوار شهید کاوه و میدان جوان، مناسب‌سازی ورودی بوستان بهار محدوده بوستان خورشید و ریسه بندی و آذین‌بندی ویژه در سطح منطقه از جمله اقدامات ویژه‌ای است که مقرر شد در راستای برنامه‌های استقبال از بهار ۹۹ در این منطقه انجام شود.

یعقوبی افزود: اعتبارات لازم به مناطق جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری در استقبال از بهار ۹۹ تخصیص یافت.

کد خبر 409288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.