رضایی: مدیران مردم را با عمل به ورزش ترغیب کنند

استاندار اصفهان گفت: مدیران باید منشا اثر باشند و تنها به شعارها و مراسم نمادین بسنده نکنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی امروز -پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه_ در حاشیه اولین همایش توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت و دومین همایش دوچرخه سواری مدیران ارشد استان اصفهان، در جمع مدیران سازمان‌ها و نهادهای استان، اظهار کرد: دوستان عزیزی که با روحیه‌ام آشنایی دارند می‌دانند دوست ندارم جلساتی که در آن شرکت می‌کنم شعاری و نمادین باشد و باید به نتایج اجرایی هم برسد؛ امروز نیز قصد دارم یک میثاق و پیمان با شما مدیران استان ببندم و باهم قول و تعهد شرعی ببندیم که از امروز به بعد، این حرکت خوب و نمادین را در زندگی روزانه شخصی و اجتماعی خود اجرایی کنیم.

استاندار اصفهان با تاکید بر اهمیت عمل مسئولان در همه گیر کردن ورزش همگانی، تصریح کرد: سال ۷۸ که من رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بودم، سازمان بهداشت جهانی شعاری را تحت عنوان ″تحرک، رمز سلامتی است″ مطرح کرد؛ بنده به ذهنم رسید باید به عنوان مسئول بهداشت استان از خود شروع کنم و به همین دلیل پیاده به دانشگاه می‌رفتم و بر می‌گشتم.

رضایی اضافه کرد: شما مدیران باید منشأ اثر باشید و تنها به این شعارها و مراسم‌های نمادین بسنده نکنید. ما با مراسم امروز وقت مردم را گرفته ایم و به همین دلیل نباید جلسه مان بی اثر باشد. اگر بخواهم خلاصه بگویم باید از فردا مردم را با عملتان به ورزش ترغیب کنید. مدتی قبل در دانشگاه علوم پزشکی دستور عملی را طرح کردیم که طبق آن هر پرسنلی از کارکنان اداری وزن کم می‌کند امتیاز داشته باشد و برای شهریور ماه که روز کارمند است به یک گروه و پایه تشویقی بدهیم.

وی با بیان اینکه مراسم امروز بهانه‌ای برای همدلی با نظام است، خاطرنشان کرد: جمع شدن امروز را یک بهانه می‌دانم برای تبریک جشن پیروزی انقلاب و اعلام همدلی و همزمانی مان با نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید؛ همچنین خود را آماده حضور پرشور و پرنشاط در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند ماه کنیم.

کد خبر 409283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.