هنرمندان اصفهان باید همدل شوند

مدیرتولید فیلم "سلیم" گفت: اگر هنرمندان و تولیدکنندگان استان اصفهان همدل شوند مطمئن باشید بهترین صنعت فیلم‌سازی را در اصفهان داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیلم سینمایی "سلیم" یکی از آثاری بود که در بخش فیلم‌های اصفهانی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان به روی پرده نمایش رفت‌. فرش قرمز این فیلم با حضور عوامل آن و میهمانان ویژه که با چادرهای سفید از ورزنه به پردیس سینمایی سیتی سنتر آمده بودند، حال و هوای خاصی داشت. "سلیم" که تنها فیلم با پروانه ساخت سینمایی در بخش جنبی بود، رضایت نسبی تماشاگران را نیز جلب کرد.

سید حامد حسینی، مدیرتولید فیلم "سلیم" در حاشیه فرش قرمز و در جمع خبرنگاران گفت: امروز در شهر اصفهان رو سفید شدیم و امیدواریم بتوانیم این فیلم را به اکران بین‌المللی نیز برسانیم. برای تولید این فیلم شهر ورزنه را انتخاب کردیم که این شهر به چادر سفید زنانش شهرت دارد.

وی ادامه داد: تولید این کار در شهر کویری بسیار دشوار بود و برای پیدا کردن لوکیشن سختی زیادی کشیدیم. شرق اصفهان مدت‌ها بود که آب نداشت و این فیلم نیز در مورد بی آبی ساخته شده است.

حسینی درباره امکانات و تجهیزات سینمایی در اصفهان خاطرنشان کرد: اگر هنرمندان و تولیدکنندگان استان اصفهان همدل شوند مطمئن باشید بهترین صنعت فیلم‌سازی را در اصفهان داریم. تمام تجهیزات و عوامل فیلم به تسلیم از استان اصفهان بودند و تمام بازیگران نیز بومی هستند. هنرمندان می‌توانند در اصفهان رشد کنند و به سطح اول سینمای کشور برسند.

کد خبر 409208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.