فدراسیون از هیئت تنیس اصفهان انتظارات بیشتری دارد

نایب رییس فدراسیون تنیس گفت: تنیس اصفهان از گذشته تا کنون ورزشکاران و مدیران برجسته ای داشته و باید تمام تلاش خود را بگذارد تا اعتبار و جایگاه خوب خود را در کشور حفظ کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظهر امروز _ چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه _ جلسه سالانه مجمع عمومی هیئت تنیس استان اصفهان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و نماینده فدراسیون تنیس در محل سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.
محمد سلطان حسینی رئیس کل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص مجمع‌های سالانه هیأت‌های ورزشی، اظهار کرد: برخی از مجمع‌های سالیانه هیئت‌ها بدون حضور نماینده فدراسیون برگزار می‌شوند و در پایان صورت جلسه برای مسئولان ارسال می‌شود؛ بعضی دیگر نیز با حضور نماینده یا نایب رئیس فدراسیون برگزار می‌شود.

از ده سال پیش مجلس دولت را موظف کرده اماکن را به صورت مزایده واگذار کند

سلطان حسینی افزود: باید از پیشکسوتان تجلیل کرد، برای مثال آقایان خوروش و مؤمن زاده خدمات زیادی برای هیئت تنیس انجام داده اند. خوروش در منطقه آران و بید گل بیش از پنج مجموعه ورزشی را اهدا کرده است.
مؤمن زاده در ۱۲ سالی که رئیس هیئت بود، بیش از ده میلیارد تومان را هزینه تنیس کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص اماکن ورزشی استان، خاطرنشان کرد: از ده سال پیش مجلس دولت را موظف کرده اماکن را به صورت مزایده واگذار کند. اماکن ورزشی را مازاد حساب می‌کنند، اماکن مازاد در تعریف اماکنی هستند که اجاره داده شود و در صورتی مازاد حساب نمی‌شود که به اداره کل نیرو بگذارد و رایگان به مردم سرویس بدهد که عملاً این امکان وجود ندارد، مگر در استان‌های محروم! اجاره دادن سالن‌های تنیس از این قانون جدا نیستند.

وی افزود: تنیس به توسعه زیر ساخت و ورزشگاه نیاز دارد و باید زمین‌های تنیس را به افرادی بدهیم که توانایی مالی برای مدیریت آن را داشته باشند.

حضور اصفهان در جام حذفی تنیس با ۲۲ تیم

همچنین فرهاد رحیمی، رئیس هیئت تنیس استان اصفهان با اشاره به جایگاه خوب تنیس استان در کشور، گفت: تیم جوانان استان سال ۹۷ و ۹۸ به مقام اول دست پیدا کرد، امیدوارم در سال‌های آینده این قهرمانی‌ها تکرار شود.

وی با اشاره به لزوم استفاده از تجربه پیشکسوتان در ورزش، گفت: چند ماه گذشته از «فرشید زیدی» در خواست کردیم که دبیر هیئت باشند تا از تجربه ایشان استفاده کنیم.

رئیس هیئت تنیس استان اصفهان، افزود: اصفهان با ۲۲ تیم در جام حذفی تنیس، بیشترین تیم‌های تنیس را در بین استان‌ها دارد.

تنیس اصفهان از گذشته تا کنون ورزشکاران و مدیران برجسته ای داشته است

همچنین کامبیز رنجبر، سرپرست نایب رئیسی فدراسیون تنیس در خصوص هیئت تنیس استان اصفهان، گفت: فدراسیون از هیئت تنیس اصفهان انتظارات بیشتری دارد. تنیس اصفهان از گذشته تا کنون ورزشکاران و مدیران برجسته ای داشته و باید تمام تلاش خود را بگذارد تا اعتبار و جایگاه خوب خود را در کشور حفظ کند. مسؤلین هیئت تنیس اصفهان باید از تمام پتانسیل‌های موجود در استان استفاده کنند. انتظار داریم که هیئت تنیس در سال آینده یک جلسه هم اندیشی با پیشکسوتان و ورزشکاران داشته باشد و به فکر تهیه یک تقویم ورزشی قابلیت عملیاتی و اجرایی شدن داشته باشد.

وی با بیان اینکه امیدوارم هیئت تنیس اصفهان همچون سال ۹۷ در سال پیش رو مسابقات خوبی را برگزار کند، افزود: تنیس ورزش هزینه داری است، امیدوارم در سال جدید یک حامی مالی مناسب داشته باشیم تا بتوانیم بهتر در زمینه ورزش تنیس قهرمان پروری کار کنیم.

کد خبر 409186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.