کیت ایدز در مراکز بهزیستی اصفهان موجود است

معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان در پی انتشار خبر نبود کیت ایدز در مراکز اعتیاد، گفت: بهزیستی اصفهان کیت ایدز را از دو منبع بهزیستی کشور و دانشگاه علوم پزشکی تأمین می‌کند و در حال حاضر کمبود کیت ایدز نداریم.

سمیه کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص نبود کیت ایدز در مراکز بهزیستی، اظهار کرد: در اصفهان کیت ایدز از دو منبع سازمان بهزیستی کشور و دانشگاه علوم پزشکی تأمین می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بهزیستی اصفهان در خصوص تأمین کیت ایدز مشکلی خاصی ندارد، افزود: بهزیستی اصفهان به اندازه نیاز و با اولویت‌بندی در استفاده، کیت ایدز دارد و تا به حال منابع تأمین کیت را داشتیم و فعلاً مشکلی با این موضوع نداریم.

معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: در وضعیت کنونی صرفه‌جویی بیشتری در استفاده از این کیت‌ها داریم و در موارد ضروری با اولویت بندی‌های خاص در حال استفاده از این کیت‌ها هستیم.

وی در خصوص مراکز انجام آزمایش ایدز در اصفهان، اظهار کرد: در کمپ‌های ماده ۱۶ و مراکز شیرخوارگاه همچنین همه مراکزی که در آن وجود آسیب‌های اجتماعی مطرح است حتماً ارزیابی‌ها و آزمایشات بیماری ایدز انجام می‌شود.

لازم به ذکر است هفته گذشته خبری از فرید براتی سده معاون پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در رسانه‌های کشور منتشر شد که خبر از نبود کیت ایدز در مراکز اعتیاد بهزیستی داده بود. ‌

کد خبر 409094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.