دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، هم تراز با جشنواره در تهران است

استاندار اصفهان گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر اصفهان، به معنای آن است که هنر در این سرزمین و در دیار اصفهان، متوقف نیست و هر سال نیز نسبت به سال قبل، جشنواره فیلم فجر اصفهان با قدرت بیشتری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی در مراسم افتتاحیه دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، اظهار کرد: خوشحالم که جشنواره فیلم فجر طی سالیان متوالی، محلی برای نمایان شدن هنر هنرمندان ایرانی شده است؛ برگزاری این جشن و این جشنواره، به معنای آن است که هنر در این سرزمین و در دیار اصفهان، متوقف نیست و هر سال نیز نسبت به سال قبل، جشنواره فیلم فجر اصفهان با قدرت بیشتری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، هم تراز با جشنواره در تهران است و با تلاشی که مدیران داشتند، فیلم‌های سودای سیمرغ در اصفهان هم اکران خواهد شد.

استاندار اصفهان با ابراز خوشحالی از اینکه طی سال‌های اخیر، پردیس سینمایی در استان اصفهان به همراه ورود بخش خصوصی به سینمای اصفهان، ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: ۴۳ سالن سینما در استان اصفهان داریم که تا پایان آذرماه ۹۸، نزدیک به یک و نیم میلیون نفر اصفهانی از سینما دیدن کردند.

رضایی گفت: در جهت تحلیل انقلاب کم کاری کرده ایم، نباید بگوییم که انقلاب برای ما چه کار کرد و باید بگوییم که ما برای انقلاب چه کار کرده‌ایم؛ در انقلاب‌های بزرگی که در دنیا داشتیم، جنس انقلاب ما متفاوت است و نباید با سایر انقلاب‌ها مقایسه شود. جنس انقلاب‌هایی همانند فرانسه و روسیه با هدف مالی بود، اما جنس انقلاب ایران رسیدن به کمال بوده و هست.

کد خبر 408855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.