Z Flip سامسونگ چه ویژگی هایی دارد؟

گوشی Galaxy Z Flip سامسونگ از دوربین دو گانه ۱۲ مگاپیکسلی به همراه فلش LED بهره می‌برد و مجهز به پردازنده اسنپدراگون کوالکام ۸۵۵ است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نمایشگر گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ از نوع شیشه بسیار نازک و ضخامت این صفحه نمایش آنقدر کم است که می‌تواند به راحتی خم شود؛ این ویژگی باعث شده است مقاومت و دوام Z Flip افزایش یابد. این محصول از لولای جدیدی به نام "Hideaway Hinge" استفاده می‌کند که در زمان استفاده و باز بودن گوشی تقریباً قابل مشاهده نیست. کاربران می‌توانند این گوشی را علاوه بر حالت باز و بسته بودن، در دو وضعیت نیمه باز با زوایای ۷۰ و ۱۱۰ درجه هم قرار دهند، به طوری که به راحتی روی میز قرار گرفته و تعادل خود را حفظ می‌کند.

با بستن گوشی، صفحه نمایشی کوچک‌تر از نمایشگر اعلانات گلکسی فولد پدیدار خواهد شد. این نمایشگر AMOLED با قابلیت همیشه روشن، برای مطلع شدن از تاریخ، ساعت، وضعیت باتری و نوتیفیکیشن‌ها استفاده می‌شود. رزولوشن گوشی جدید نیز ۱۱۶ * ۳۰۰ بوده و صفحه نمایش اصلی ۶.۷ اینچی آن از نوع حفره دار است که دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی را نیز در خود جای داده است. همچنین وضوح تصویر این گوشی ۱۰۸۰ * ۲۶۳۶ و نسبت ابعاد آن ۲۲ به ۹ است و اسکنر اثر انگشت نیز در قسمت بدنه Z Flip قرار دارد.

به نظر می‌رسد این گوشی از دوربین دو گانه ۱۲ مگاپیکسلی به همراه فلش LED بهره می‌برد و از قابلیت تثبیت نوری تصویر (OIS) نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی Z Flip، قابلیت ضبط فیلم‌های 4K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را دارد. این موبایل تاشو با رابط کاربری OneUI 2.0 بر پایه اندروید ۱۰ اجرا می‌شود و مجهز به پردازنده اسنپدراگون کوالکام ۸۵۵ است. از قابلیت‌های ارتباطی این گوشی می‌توان به USB-C، بلوتوث ۵، WiFi 6، WiFi Direct، NFC، GLONASS و Beidou Galileo اشاره کرد.

گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ دارای یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع ۱۵ واتی و شارژر بی‌سیم ۹ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی در رنگ‌های بنفش و مشکی وارد بازار می‌شود.

کد خبر 408853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.