سارقان تقدیس پرویز تناولی در چنگال قانون/آغاز ثبت نام طرح ترافیک ۹۹

در این بسته خبری از سرقت تقدیس پرویز تناولی تا شناسنامه دار شدن پارکینگ‌های عمومی تبریز و تشکیل واحد اداری شهر دوستدارکودک در رشت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ایجاد تصفیه خانه فاضلاب محلی در اهواز

علیرضا علیپور، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از ایجاد تصفیه خانه فاضلاب محلی در کلان شهر اهواز خبر داد.

تخریب چند مغازه در قم

حمید کریمی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: بعدازظهر امروز نشتی گاز و انفجار ناشی از آن موجب تخریب چند مغازه در منطقه جمکران قم شد.

آغاز ثبت نام طرح ترافیک ۹۹ از اول اسفند

عمار سعیدیان فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران از آغاز ثبت نام طرح ترافیک ۹۹ از اول اسفند ماه خبر داد.

سرقت تقدیس پرویز تناولی

حسن موذنی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در واکنش به سرقت بخش میانی نماد تقدیس پرویز تناولی گفت: موضوع از طریق مراجع ذی صلاح در حال پیگیری است.

چند ساعت بعد ایمان حجتی، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در صفحه اینستاگرام خود خبر از دستگیری این سارقان داد.

تشکیل واحد اداری شهر دوستدار کودک در رشت

رضا ویسی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری رشت گفت: مباحث مربوط به شهر دوستدار کودک بیشتر از هر شهر دیگری، از ابتدا در رشت مطرح بود و تاکنون نیز نتایج مطلوبی ارائه داد.

هزینه ۶۵.۲ میلیارد تومانی زیرگذر استاد معین

صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پروژه استاد معین با پیشرفت ۱۶ درصدی از مرداد ۹۷ آغاز شد و ۶۵.۲ میلیارد تومان برای شهرداری تهران هزینه داشت.

پارکینگ‌های عمومی تبریز شناسنامه دار می‌شوند

اصغر آدی بیگ، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: سعی داریم با شناسایی پارکینگ‌های سطح شهر، حتی المقدور بتوانیم از طریق سازمان ترافیک، همه پارکینگ‌ها را از نظر امنیتی، خدماتی و رفاهی برای شهروندان به سطح مطلوبی برسانیم و نظم خاصی به پارکینگ‌ها ببخشیم.

بخشودگی عوارض شهری گلپایگان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، طرح بخشودگی ۱۰ تا ۳۰ درصدی عوارض شهرداری گلپایگان اجرا می‌شود.

احداث سوله تفکیک زباله در جویبار

همت محمدنژاد، شهردار جویبار از افتتاح ۹ طرح عمرانی این شهرداری در دهه فجر خبر داد و گفت: از جمله این طرح‌ها سوله تفکیک زباله این شهر است که به مساحت ۷۰۰ مترمربع در مدت ۱۸ ماه و با اختصاص پنج میلیارد ریال احداث و زمینه اشتغال ۱۵ نفر را فراهم کرده است.

تست سامانه "حساب آنلاین شهروندی" یزد

مجید بی کی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: تست‌های سامانه حساب آنلاین یا همان کیف پول شهروندی در شهر یزد انجام شد.

کد خبر 408806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.