سامانه جامع مدیریت اجتماعی اصفهان برای اولین بار در کشور فعال شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: سامانه جامع مدیریت اجتماعی استان اصفهان برای اولین بار در کشور و به صورت پایلوت آغاز به کار کرد که شامل چند صد فایل مرتبط با حوزه اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن نیرومند در آئین رونمایی از سامانه جامع مدیریت اجتماعی استان اصفهان که ظهر امروز _یکشنبه ۱۳ بهمن‌ماه_ برگزار شد، اظهار کرد: این سامانه برای اولین بار در کشور در برگیرنده تمام اطلاعات حوزه اجتماعی است که چند صد فایل مختلف را به صورت جمع بندی شده شامل می‌شود.

وی افزود: می‌توان به صورت پایلوت نشان داد که برنامه ریزی با این آمار و اطلاعات چقدر جدیدتر می‌تواند باشد. در آینده پایه این برنامه نیز در اختیار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی قرار می‌گیرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان درباره بیماری کرونا نیز خاطرنشان کرد: با اینکه هنوز ویروس کرونا به ایران راه نیافته است اما باید با اقدامات پیشگیرانه آماده مقابله با آن بود. باید توجه داشت این بیماری خواه یا ناخواه به کشور وارد می‌شود بنابراین باید آماده بود تا بهره‌وری ما نیز آسیب نبیند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از رو نمایی از این سامانه، شرکت‌های ساخت و تجهیزات "سپاهان مپنا"، "سیمان اصفهان"، "دنیای مس" و "گلتاش" برای "خانه‌های بهداشت برتر"، شرکت‌های "پارس پلاس"، "فولاد کویر" و "نفت سپاهان" برای "کارفرمایان برتر سلامت" و شرکت‌های "سیمان اردستان"، "گیتی پسند"، "فناوران نفت افزار"، "داروسازی فارابی" و "سپاهان مپنا" نیز برای "بهبانان" برتر استان معرفی و تجلیل شدند.

کد خبر 408636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.