توقیف محموله طلا قاچاق در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

رئیس پلیس فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان از توقیف یک محموله طلای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در بازرسی از بار یک مسافر خروجی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ذبیح‌الله دلاور با اشاره به اینکه ماموران پلیس مستقر در گیت بازرسی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان در زمان کنترل و بازرسی وسایل بار یکی از مسافران خروجی متوجه مورد مشکوکی در آن شدند، اظهار کرد: پس از آنکه وسایل بار این مسافر مورد بازرسی دقیق قرار گرفت، ماموران موفق شدند ۶۰۵ گرم طلای فاقد مجوز و قاچاق که به شکلی ماهرانه در داخل کیف جاسازی شده بود را کشف کنند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله طلای قاچاق را ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند افزود: مسافر مذکور قصد داشت این مقدار طلا را به صورت قاچاق به یکی از کشورهای خارجی منتقل کند که در انجام نقشه خود ناکام ماند.

رئیس  پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از توقیف طلاهای قاچاق و تشکیل پرونده قضائی برای فرد متهم خبر داد و تصریح کرد: ماموران پلیس فرودگاه با استفاده از دستگاه‌های مُدرن مراقب هرگونه ورود و خروج غیر قانونی و قاچاق کالا هستند و اجازه سوءاستفاده به مجرمان نمی‌دهند.

کد خبر 407999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.