عملیات ساخت مجتمع فرهنگی تفریحی نیروی انتظامی اصفهان آغاز شد

آئین کلنگ زنی ساخت مجتمع فرهنگی، تفریحی نیروی انتظامی اصفهان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان ظهر امروز (سه‌شنبه) در مراسم آغاز عملیات ساخت مجتمع فرهنگی رفاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اظهار کرد: یکی از نیازهای ضروری پرسنل پلیس امروز کلنگ‌زنی می‌شود، این ضرورت باید سال‌های گذشته مورد توجه قرار  می‌گرفت، در بسیاری از کشورهای دنیا نیروهای پلیس پس از انجام یک‌ عملیات، ریکاوری شده و سپس به عملیات بعدی اعزام می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: این مجموعه فراتر از امکانات یک مجموعه فرهنگی و رفاهی، کارگاه‌های مجهز برای ریکاوری شدن نیروهای پلیس دارد. نیروهای پلیس نیاز دارند تا در این‌کارگاه‌ها توان‌افزایی شوند تا خستگی‌های روحی و جسمی آن‌ها رفع شود.

وی افزود: در ابتدای فعالیت در استان اصفهان برایم تعجب برانگیز بود که چرا پلیس از امکانات رفاهی و فرهنگی محروم است، علی‌رغم اینکه کشور با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند، تلاش جهادی انجام شد تا این پروژه اجرایی شود. در صورت وجود انگیزه جهادی هیچ ‌چیز نمی‌تواند مانع انجام کار شود.

سردار معصوم‌بیگی با بیان اینکه زمین این پروژه متعلق به تعاونی نیروی انتظامی است، تاکید کرد: ضمن اینکه جلسات مختلفی با شهرداری اصفهان برگزار شد و تفاهم‌هایی صورت گرفت تا عملیات اجرایی این مجتمع آغاز شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: بخشی از منابع مالی اجرای این پروژه تامین شده است و بخش دیگر نیز کاملا مشخص است که از کجا باید تامین شود، بنابراین هیچ مشکلی در تامین آن نخواهیم داشت.

کد خبر 407924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.