ویژه برنامه‎‌های صدا و سیمای اصفهان در ایام دهه فجر

معاون خبر صدا و سیمای اصفهان گفت: کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر، همانند هر سال این یوم الله بزرگ را در شبکه‌های سراسری و استانی صدا و سیما، خبر و فضای مجازی به خوبی پوشش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محسن طباطبایی، امروز _دوشنبه هفتم بهمن ماه_ در نشست مطبوعاتی که به منظور ارائه و تشریح ویژه برنامه‌های دهه فجر در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: شبکه اصفهان برنامه‌های متعددی را در این ایام در نظر گرفته است که از روز ۱۲ بهمن ماه و همزمان با آغاز دهه مبارکه فجر با حجم مناسبی شروع می‌شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تفاوت دهه فجر امسال، تقارن با نزدیک شدن به ایام انتخابات است و برنامه‌ها و رویکردهای خاص خود را دارد، افزود: حوزه سیمای تلویزیون شبکه اصفهان نیز برنامه‌های جنگ ویژه دهه فجر چهارباغ را در قالب ۱۰ برنامه ۸۰ دقیقه‌ای، شب‌ها پخش می‌کند.

معاون خبر صدا و سیمای اصفهان خاطر نشان کرد: ویژه برنامه هشتک با هم، اصفهان امروز، موشن گرافی و بلوغ نو، برنامه دو قسمتی پرانتز با مخاطب جوان، سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی و پوشش نمایشگاه‌های ویژه دهه فجر در تلویزیون، از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام است و روز ۲۲ بهمن ماه نیز پوشش حماسه گسترده مردم اصفهان را در دستور کار داریم.

طباطبایی تاکید کرد: در حوزه رادیو نیز از جمعه ۱۱ بهمن ماه تا پایان دهه فجر، ویژه برنامه عصرگاهی، هر برنامه ۸۰ دقیقه پخش می‌شود و هر روز یک مسابقه رادیویی داریم، موسیقی و سرودهای انقلابی نیز در برنامه‌ای تحت عنوان آوای فجر هر روز به مدت ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

وی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی است که با حضور مسئولان استان و در برنامه‌های زنده به آن می‌پردازیم.

معاون خبر صدا و سیمای اصفهان تصریح کرد: حوزه معاونت خبر صدا و سیما ضمن هماهنگی با شبکه‌های سراسری، اقدام به پخش گزارش‌هایی از دستاوردهای بزرگ و رتبه‌های برتر علمی اصفهان در سطح جهان می‌کند و در بخش خبر شبکه استانی نیز پخش گزارش ویژه مختص این روزها را داریم.

به گزارش ایمنا، در این نشست هرکدام از کارگروه‌های کارگری و کارآفرینی، ایثار و شهادت، زنان و خانواده، بازاریان و اصناف، تشکل‌های مردمی و هیئت‌های مذهبی و بسیج به ترتیب به بیان برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام الله دهه فجر پرداختند و همچنین از بازی فکری " پهلوانان نمی‌میرند"، همزمان با چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، رونمایی شد.

کد خبر 407793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.