ون کافه‌ها در مشهد/طرح ترافیک رزروی می‌شود

در این بسته خبری از تایید طرح گذربندی نوسازی محله فرزان بیرجند تا تشکیل کمیته شهر الکترونیک شهرداری اردکان و پیشنهاد مدیر منطقه هشت شهرداری تبریز درباره معماری ایستگاه‌های مترو را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ون کافه‌ها به مشهد می‌آیند

بهروز کیانی، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: طرحی برای ایجاد ون کافه‌ها در برخی از نقاط شهر، در حال آماده سازی است تا پس از تصویب شورای اسلامی شهر مشهد، این طرح را اجرایی کنیم.

برنامه شهرداری برای رزروی شدن طرح ترافیک

عمار سعیدیان فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی از اعمال تغییراتی در لایحه پیشنهادی عوارض طرح‌های ترافیکی سال ٩٩ خبر داد.

معماری ایستگاه‌های مترو متناسب با بافت تاریخی شهر باشد

علی مدبر، مدیر منطقه هشت شهرداری تبریز گفت: معماری داخلی و خارجی ایستگاه‌های منطقه تاریخی شهر باید با هویت تاریخی محدوده ایستگاه همخوانی داشته باشد.

بررسی مشکلات شهرداری مهاباد

جلسه‌ای برای بررسی مشکلات شهرداری مهاباد با حضور مسئولان اجرایی برگزار شد.

وقوع ۸۵ مورد حریق و حادثه در سمنان

سعید اسمعیل پور، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بابیان اینکه ۸۵ مورد حریق و حادثه طی دی‌ماه ۹۸ در سمنان به وقوع پیوست، گفت: در این بازه ۶۵ نفر در عملیات مختلف امدادرسانی شدند.

تایید طرح گذربندی نوسازی محله فرزان

حمید فخیم‌زاده، معاون شهرسازی و معماری شهرداری بیرجند از تایید طرح گذربندی نوسازی محله فرزان با تثبیت معابر وضع موجود، برابر نظر کمیته فنی خبر داد.

تشکیل کمیته شهر الکترونیک شهرداری اردکان

اولین جلسه کمیته "شهر الکترونیک و GIS" شهرداری اردکان برگزار شد و  جمعی از مسئولان شهری اردکان باهدف تعامل در عرصه گردشگری به استان اصفهان سفر کردند.

۸ بوستان محله‌ای در تبریز به بهره برداری می‌رسد

ایرج شهین باهنر، شهردار تبریز گفت: ۸ بوستان محله‌ای در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهر در حال احداث است که تعدادی از آن‌ها همزمان با دهه فجر و تعدادی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

فرسودگی ۹۷ درصد ناوگان حمل ونقل عمومی کشور

مهدی جمالی‌نژاد، رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: ۹۷ درصد ناوگان حمل ونقل عمومی کشور پیر و فرسوده شده و نیاز به جوان‌سازی دارد بنابراین خرید اتوبوس شهری مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

نصب سه دستگاه لرزه نگار در نهاوند

محمد حسین پور، شهردار نهاوند از بهره‌برداری از پروژه بام نهاوند در نوروز امسال و نصب سه دستگاه زلزله نگار در این شهر خبر داد.

کد خبر 407592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.