اثرگذاری بیشتر برنامه‌های فرهنگی در شهر با تعامل دستگاه‌ها با یکدیگر

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: همزمان با ایام فاطمیه، ایستگاه‌های صلواتی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و هیئات مذهبی به مدت پنج روز و تا شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سطح شهر برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی عبدالمالکی در نشست بررسی برنامه‌های مشترک پیش‌رو در حوزه فرهنگی، با مدیران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشریح فعالیت‌ها در این حوزه از جمله طرح‌های شهریاران فرهنگ، آموزش شهروندی، سلامت اجتماعی، مفاخر شهر و ارتقای حس تعلق خاطر شهروندان به شهر  خواستار همکاری و تعامل بیشتر در حوزه ارتقای برنامه‌های حوزه فرهنگ شهروندی شد.

وی افزود: قطعا تعامل و همکاری بین دستگاه‌های فرهنگی اثرگذاری اقدامات فرهنگی در شهر را افزایش می‌دهد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی فاطمی در شهر، تصریح کرد: همزمان با ایام فاطمیه، ایستگاه‌های صلواتی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و هیئات مذهبی به مدت پنج روز و تا شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سطح شهر برپا می‌شود.

عبدالمالکی تصریح کرد: کمال وجودی بانو حضرت فاطمه زهرا(س) سبب شد تا خداوند متعال با اراده تخلف‌ناپذیر خود، موهبت طهارت از هرگونه پلیدی را به او عطا کند تا جایی که رضایت و خشم او معیار حق و باطل و میزان اعمال و اوصاف دیگران قرار گرفته است.

وی گفت: برای درک ژرفای اقیانوس خصائص معنوی این بانوی کوثر، منبعی بهتر از قرآن و احادیث اهل بیت (علیهم السلام) نیست؛ در قرآن کریم آیات بسیاری به صورت تأویل بر خصائص آن حضرت منطبق شده و در روایات نیز به مقام‌های معنوی بی‌شمار ایشان توجه شده است.

بهرام فاضلی زاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در این نشست با تقدیر از عملکرد درخشان حوزه فرهنگی شهرداری، آمادگی خود را جهت همکاری بیشتر در این زمینه اعلام کرد و گفت: معتقدیم عملکرد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در حوزه‌ فرهنگی قابل توجه و ویژه است.

کد خبر 407522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.