ایران ۲ - AFC صفر/ عزت ملی یعنی این

سرانجام پس از داستان‌های فراوان دو نماینده ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبا رفتند و با دو پیروزی جواب بازی سیاسی کنفدراسیون فوتبال آسیا را دادند.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - یکشنبه ۶ بهمن- را بسته روزنامه‌های ورزشی ایمنا می خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "عزت ملی یعنی این" از پیروزی مقتدرانه استقلال و شهر خودرو در بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نوشت، پیروزی‌هایی که نمایندگان ایران را یک گام دیگر به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نزدیک کرد.

"گل" با عنوان "ثالث در زمین ثالث" از پیروزی سه گله استقلال مقابل الکویت کویت نوشت، پیروزی که خط و نشانی قاطع برای رقیب بعدی پلی آف استقلال یعنی الریان قطر بود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "ایران ۲ -AFC صفر" از شکست نمایندگان بحرین و کویت مقابل شهرخودرو و استقلال نوشت، شکستی که ناکامی بزرگی نیز برای AFC بود که سعی داشت با سلب میزبانی در بازی‌های پلی آف دست به تضعیف و حذف دو نماینده ایران بزند.

"ایران ورزشی" با عنوان "صعود غریبانه" از پیروزی دوگله شهر خودرو مقابل نماینده بحرین نوشت، پیروزی و گل‌هایی که ثبت نشد تا اولین پیروزی شهرخودرو در آسیا بی نام و نشان ترین بازی‌ آنها لقب بگیرد.

"پیروزی" با عنوان "روز پیروزی بزرگ" از جدال حساس پرسپولیس و تراکتور نوشت، مصافی که برای هر دو تیم حساس و حائز اهمیت جدی است و پیروزی در آن جایگاه پرسپولیس در صدر جدول را تثبیت و جایگاه تراکتور را به رده دوم جدول می‌رساند.

"صدای سپاهان" با عنوان "دقت ۳ حرفه ولی خیلی حرفه" از روز بی دقتی بازیکنان سپاهان مقابل ماشین سازی و تساوی آنها مقابل تبریزی‌ها نوشت، تساوی که سپاهان را در کورس قهرمانی عقب انداخت.

"سبز سبزم" با عنوان "ای جان به رادو و پسران سبز" از اولین پیروزی ذوب آهن با سرمربی جدید این تیم نوشت، نتیجه‌ای که نوید روزهای خوبی را برای ذوب آهن و رادولوویچ می‌دهد.

کد خبر 407509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.