اصلاح هندسی پل مهندس پرتوی و بلوار وکیل‌آباد مشهد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اصلاح هندسی پل پرتوی و بخشی از بلوار وکیل آباد با هدف دسترسی آسان به ییلاقات طرقبه و شاندیز خبر داد.

 به گزارش ایمنا، هادی عطار زاده طوسی اظهار کرد: اصلاح هندسی انتهای بلوار وکیل‌آباد و پل مهندس پرتوی با اجرای تعریض در مسیر رفت و ایجاد یک مسیر مجزا بعد پل، برای شهر شاندیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به وجود مسیر بلوار وکیل آباد و عبور از پل مهندس پرتوی به عنوان تنها مسیر دسترسی به ییلاقات طرقبه شاندیز، عملیات اصلاح هندسی این پل در دستور کار قرار گرفت.

عطارزاده طوسی با بیان اینکه تعریض پل پرتوی به عرض شش متر در دو طرفِ مسیر رفت و تعریض سواره رو به عرض دو تا شش متر به طول هزار و ۴۰۰ متر طول به منظور دسترسی آسان‌تر شهروندان و تردد ایمن تر در حال انجام است، افزود: ایستگاه اتوبوس و فضای سبز نیز از پل شهید برونسی تا دوراهی شاندیز طرقبه و ایجاد مسیر دسترسی جدید از پل پرتوی به ابتدای جاده شاندیز نیز در دستور کار قرار گرفته که شامل سواره رو، مسیر دوچرخه و پیاده رو به عرض ۹متر و طول ۵۰۰ متر است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: فاز یک این پروژه از پل شهید برونسی تا دوراهی طرقبه شاندیز تا پایان اسفندماه امسال به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 407372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.