انتخاب برترین‌های‌ طراحی سر در برای بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: برترین‌ آثار مسابقه طراحی سر در ورودی اصلی بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان انتخاب شدند.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با آغاز بکار دبیرخانه مسابقه طراحی سر در ورودی اصلی بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان، تعداد ۶۵ اثر به این دبیرخانه ارسال و ارزیابی آثار در دو مرحله و با هدف انتخاب بهترین آثار در زمینه تمامی کاربرهای بازار و برجسته کردن مجموعه انجام شد.

وی افزود: قضاوت آثار رسیده را آقایان قانعی، نقوی، قاضی عسگر و خانم‌ها حسین بالام و خالقی‌زاده به عهده داشتند که در مرحله نخست هشت اثر و در جمع‌بندی آثار از نظر ارائه خلاقیت، غنای حسی و بهره‌وری، محاسبه هزینه اجرا، ارتباط و تناسب بصری سه اثر به مرحله دوم راه یافت.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پس از نشست داوری با حضور سه منتخب مرحله داوری، هدی هنر دوست، سحر جوادزاده، محمدرضا افتخاری و آرش عزیزیان به صورت مشترک مرحله دفاع از طرح ارائه شده برگزار شد و اثر سحر جوادزاده به عنوان اثر برگزیده مسابقه، اثر هدی هنر دوست رتبه دوم و همچنین محمدرضا افتخاری و آرش عزیزیان رتبه سوم را به دست آوردند.

وی ادامه داد: مراسم تجلیل از برترین‌های این مسابقه همزمان با آغاز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور مسئولان، هئیت داوری، صاحبان اثر و برگزیدگان برگزار می شود.

مجیری با بیان اینکه پروژه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان در زمینی به مساحت حدود ۱۴ هکتار طراحی و در دست اجرا است، گفت: در این پروژه علاوه بر سالن‌های عرضه گل‌های شاخه بریده، آپارتمانی، باغ و باغچه، فضاهای وابسته به گل و گیاه، سالن عرضه ماهی‌های زینتی، پرندگان زینتی و سالن گیاهان دارویی نیز جانمایی شده است و علاوه بر کاربری بازار و فضاهای کسب و کار دارای فضاهای تفرجگاهی نیز است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی باغ تندرستی، گفت: باغ تندرستی در شرق اصفهان و با دسترسی مستقیم از بلوار رضوان در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار واقع شده و کاربری‌هایی شامل سالن‌های عرضه گل‌های شاخه بریده به مساحت ۶۴۰۰ مترمربع(در حال ساخت)، گل‌های آپارتمانی و باغ و باغچه و رستوران ۱۱۵۰۰ مترمربع، ابزار آلات، کود و سم به مساحت ۲۸۰۰ مترمربع(در حال ساخت)، ماهی‌های زینتی به مساحت حدودی هفت هزار مترمربع (در دست طراحی)، پرندگان زینتی به مساحت حدودی شش هزار مترمربع (در دردست طراحی)، گیاهان دارویی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع، فروشگاه متفرقه وابسته به گل حدود ۱۷۰۰مترمربع، ساختمان اداری و سالن اجتماعات، مسجد، فضاهای سبز، تفریحی و تفرجگاهی دارد.

کد خبر 407097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.