لمپارد: بازی ما پر از افسوس ها و اشتباهات بود

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از تساوی ۲-۲ برابر آرسنال گفت: لحظات حساسی در مسابقات وجود دارد که کوچک ترین سهل انگاری یا اشتباه به ضرر تیم تمام می شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از خبرگزاری مترو، فرانک لمپارد در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه برابر آرسنال، مدافع ایتالیایی خود را بخاطر اشتباهش سرزنش کرد. چلسی در این دیدار شانس زیادی برای کسب سه امتیاز داشت اما اشتباه مدافعش باعث شد تا مارتینلی گل تساوی بخش را به ثمر برساند.

ابتدا جورجینیو موفق شد پس از اخراج داوید لوئیز به خاطر خطا بر روی تامی آبراهام، دروازه آرسنال را از روی نقطه پنالتی باز کند. سپس آرسنالی ها طی یک ضدحمله پس از نیمه اول با اشتباه کانته موفق شدند تا بازی را به تساوی بکشند.

هرچند در صحنه به ثمر رسیدن این گل، انگولو کانته روی زمین لیز خورد، اما لمپارد انگشت اتهام را به سوی امرسون به خاطر ضعف این بازیکن در پوشش مارتینلی گرفت. سرمربی چلسی در اینباره گفت: مشکل از کناره محوطه جریمه آغاز شد. بازیکنان باید به وظایف خود عمل کنند. در شرایطی که بازیکن باید به سمت عقب برگردد، به جلو حرکت می کند و همین باعث می شود که در نهایت با لیز خوردن کانته گل به ثمر برسد.

لمپارد مجدداً تاکید کرد: ایراد از لیز خوردن کانته نبود. مشکل از کناره محوطه جریمه شروع شد. هر بازیکنی ممکن است در جریان بازی کنترل خود را از دست بدهد اما انجام مسئولیت مسئله متفاوتی است که در صحنه گل تساوی، بازیکن ما مسئولیتش را انجام نداد.

هرچند پس از گل تساوی بخش مارتینلی، چلسی موفق شد به وسیله آزپلیکوئتا مجدداً جلو بیافتد. اما آرسنالی ها که تلاش زیادی برای کسب حداقل امتیاز از این بازی انجام می دادند، سرانجام توسط بیرین به گل دوم خود دست یافتند.

سرمربی چلسی با انتقاد از عملکرد دفاعی تیمش در این مسابقه، گل های آرسنال را هدیه ای از طرف مدافعان قلمداد کرد. او افزود: احساس خوبی ندارم چرا که می خواستیم پیروز میدان باشیم. هم گل اول را زدیم و هم حریف ده نفره شد. به عقیده من باید گل های بیشتری به ثمر می رساندیم. به هیچ عنوان در دفاع خوب نبودیم و دو گل به آرسنال هدیه کردیم.

لمپارد در پایان اظهار کرد: لحظات حساسی در مسابقات وجود دارد که کوچک ترین سهل انگاری یا اشتباه به ضرر تیم تمام می شود. عاقبت عمل نکردن بازیکنان به وظایف خود چیزی جز از دست دادن امتیاز نیست. می توانستیم سه یا چهار گل بزنیم اما بازی ما پر از افسوس ها و اشتباهات بود.

کد خبر 407030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.