حضور  "هزارسال با تو" در جشنواره فیلم فجر اصفهان

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «هزار سال با تو» معتقد است که بهترین فیلمش را در جشنواره فجر خواهیم دید.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی هزار سال با تو، احمد مقامی که فیلمش در بخش جنبی جشنواره‌ فیلم فجر قرار گرفته است، گفت: با توجه به اینکه «هزار سال با تو » یک فیلم با شرایط تدوین و جلوه های ویژه خاص بود برای رساندن آن به جشنواره با مشکلاتی مواجه شدیم.  این فیلم که مضمونی حادثه ای عاشقانه دارد یک فیلم بسیار خوش ساخت و متفاوت است که انتظار داریم با استقبال تماشاگران هم مواجه شود.

وی ادامه داد: ما برای هیات انتخاب نسخه راف کات فیلم را ارسال کردیم و پس از تایید فیلم تا امروز که کار تدوین فیلم به پایان رسید وقت گرفتیم و اکنون آماده شرکت در جشنواره هستیم.

مقامی افزود: وقتی فیلمبرداری به پایان رسید تصور یک اثر خوش ساخت را داشتم اما خروجی فیلم حتی من را غافلگیر کرد، فیلم بسیار زیبا و خوش ریتمی شده و اولین نسخه را با برخی دوستان اهل فن هم که دیدیم ، آنها هم نظر مساعدی نسبت به فیلم داشتند.

مجتبی کریمی دیگر تهیه کننده فیلم نیز اظهار کرد: «هزار سال با تو» از همان زمان تقاضای پروانه ساخت با مخالفت‌هایی رو به رو شد زیرا عقیده داشتند ساخت این سبک فیلم در فضای فیلمسازی ما یک ریسک به حساب می آید که ما تقریباً توانستیم افراد را متقاعد کنیم و بگوییم ما در این فیلم، سعی داریم که متفاوت از موج های سینمایی حرکت کنیم و اتفاقاً «هزار سال با تو » یک تجربه بی نظیر برای ما بود.

وی ادامه داد: با سرمایه شخصی و خصوصی فیلم ساخته شده و امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد. ما در ابتدای یک راه طولانی و پر فراز نشیب هستیم و آماده ایم که با تمام وجود به سمت هدف قدم برداریم.

فیلم «هزار سال با تو» دومین فیلم بلند حسین طبیب زاده ست که در آن بازیگرانی مانند رز رضوی، سام کرمی، مجید مشیری، نیما شاهرخ شاهی، مهران رجبی، شهین تسلیمی، مهدی امینی خواه، ایمان نصر، راشین رضوی، محسن ثباتیان، ماهک ثباتیان و با حضور افتخاری سولماز حصاری نقش آفرینی کردند.

کد خبر 406955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.