به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد عینالقضات امروز(سه شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر شهروندان برای گرفتن خدمات مختلف نیاز به نصب برنامههای متعدد دارند البته پیگیری حضوری درخواستها بسیار زمانبر است که اپلیکیشن شهر من این موضوع را رفع کرده و درقالب یک نرم افزار شهری طراحی شده است.
وی افزود: با استفاده از این اپلیکیشن شهروندان میتوانند از یک درگاه واحد و بدون نیاز به مراجعه حضوری یا استفاده از نرم افزارها، اپلیکیشنها و وب سایتهای مختلف خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
مدیرساماندهی شبکه یکپارچه خدمات و کسب و کارهای شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه اپلیکیشن شهر من ۱۰ سرویس متنوع را ارایه کرده است، گفت: چشم شهر، باشگاههای شهروندی، نقشه شهر، پرداخت هوشمند و ایمن و حمل و نقل هوشمند از جمله خدمات ارایه شده در این اپلیکیشن به شمار می رود.
وی ادامه داد: ارایه خدمات پارکینگ حاشیهای و غیر حاشیهای، خدمات تفریحی و گردشگری و خدمات سلامت و آموزشی را از دیگر خدمات و امکانات اپلیکیشن شهر من عنوان کرد.
عینالقضات با بیان اینکه تا یکسال آینده ۴۶ سرویس جدید به قابلیتهای اپلیکیشن «شهر من» اصافه خواهد شد، گفت: در آینده برای «شهرمن» یک شرکت تأسیس خواهد شد که ۶۰ درصد آن به بخش خصوصی واگذار و ۴۰درصد آن بین کلانشهرهای کشور توزیع خواهد شد.
وی در خصوص تامین امنیت اپلیکیشن شهر من، خاطرنشان کرد: تمام زیرساختهای امنیتی این اپلیکیشن فراهم و استانداردهای امنیتی آن رعایت شده است.
نظر شما