«شهر من» اپلیکیشن شهری برای یکپارچه سازی خدمات شهرداری مشهد

مدیرساماندهی شبکه یکپارچه خدمات و کسب و کارهای شهری شهرداری مشهد گفت: «شهر من» اپلیکیشن شهری است که با هدف یکپارچه سازی تمام خدمات دستگاه‌های اجرایی و داشتن رسانه اجتماعی در دست مردم برای افزایش تعامل با شهروندان، ارتقای فرهنگ شهری شهروندان و درآمد پایدار برای شهرداری‌ها ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد عین‌القضات امروز(سه شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر شهروندان برای گرفتن خدمات مختلف نیاز به نصب برنامه‌های متعدد دارند البته پیگیری حضوری درخواست‌ها بسیار زمان‌بر است که اپلیکیشن شهر من این موضوع را رفع کرده و درقالب یک نرم افزار شهری طراحی شده است.

وی افزود: با استفاده از این اپلیکیشن شهروندان می‌توانند از یک درگاه واحد و بدون نیاز به مراجعه حضوری یا استفاده از نرم افزارها، اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌های مختلف خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیرساماندهی شبکه یکپارچه خدمات و کسب و کارهای شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه اپلیکیشن شهر من ۱۰ سرویس متنوع را ارایه کرده است، گفت: چشم شهر، باشگاه‌های شهروندی، نقشه شهر، پرداخت هوشمند و ایمن و حمل و نقل هوشمند از جمله خدمات ارایه شده در این اپلیکیشن به شمار می رود.

وی ادامه داد: ارایه خدمات پارکینگ حاشیه‌ای و غیر حاشیه‌ای، خدمات تفریحی و گردشگری و خدمات سلامت و آموزشی را از دیگر خدمات و امکانات اپلیکیشن شهر من عنوان کرد.

عین‌القضات با بیان اینکه تا یکسال آینده ۴۶ سرویس جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن «شهر من» اصافه خواهد شد، گفت: در آینده برای «شهرمن» یک شرکت تأسیس خواهد شد که ۶۰ درصد آن به بخش خصوصی واگذار و ۴۰درصد آن بین کلانشهرهای کشور توزیع خواهد شد.

وی در خصوص تامین امنیت اپلیکیشن شهر من، خاطرنشان کرد: تمام زیرساخت‌های امنیتی این اپلیکیشن فراهم و استانداردهای امنیتی آن رعایت شده است.

کد خبر 406791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.