گوشی جدید شیائومی چه ویژگی هایی دارد؟

شیائومی قرار است به زودی نسخه جدید گوشی هوشمند خود را با نام شیائومی می ۱۰ معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد شیائومی می ۱۰، یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های میان رده سال ۲۰۲۰ باشد؛ این گوشی که جانشین گوشی می ۹ است، می‌تواند رقیب بزرگی برای OnePlus۸ یا Huawei P۴۰ محسوب شود. یکی از خصوصیات قابل توجه محصول جدید این است که به دوربین قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز است. شیائومی Mi۱۰ دارای صفحه نمایش  OLED با اندازه حداقل ۶.۵ اینچ و تراشه قدرتمند اسنپدراگون Qualcomm۸۶۵ خواهد بود که آخرین تراشه پرچم‌دار کوالکوم محسوب می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوربین‌های چهارگانه که به طور عمودی در پنل پشتی گوشی قرار گرفته‌ است، اشاره کرد. دوربین اصلی این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسل، و سه دوربین دیگر به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۵ مگاپیکسل است. دوربین ۲۰ مگاپیکسلی فوق عریض برای عکسبرداری با زاویه زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد، لنز ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو دارای قابلیت بزرگنمایی اشیاء و مناظر در فاصله‌های دور بوده و  لنز ۵ مگاپیکسلی دارای حسگر تشخیص عمیق است.

روزنه مخصوص دوربین سلفی در قسمت بالای سمت چپ نمایشگر قرار خواهد گرفت؛ شیائومی می ۱۰ در این نسخه هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

باتری این گوشی هوشمند ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده که با شارژر ۴۰ واتی همراه است و با سرعت بالا شارژ می‌شود. علاوه بر این، شیائومی می ۱۰ دارای قابلیت شارژ بی سیم تا سرعت ۳۰ وات و شارژ بی سیم معکوس با سرعت ۱۰ وات است. قیمت این گوشی از ۴۵۸ دلار شروع می‌شود و به نظر می‌رسد اوایل ماه فوریه راهی بازار شود.

کد خبر 406721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.