احداث پارک ۶ هکتاری در محدوده کارخانه روغن نباتی کرج

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: درصدد هستیم با همکاری کارخانه روغن نباتی جهان چیت نسبت به احداث یک پارک شش هکتاری در محدوده خارجی آن اقدام کنیم.

آرش یگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در مدیریت شهر، اظهار کرد: مشارکت مردمی راهی برای رفع معضلات شهری است؛ این مهم باید به یک فرهنگ تبدیل شود و برای تحقق آن باید از خودمان آغاز کنیم و نشان دهیم که مراقبت از شهر، تلاش برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا اهمیت زیادی دارد.

وی از بهسازی فضاهای سبز منطقه ۹ شهرداری کرج خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک‌هزار اصله نهال در این منطقه کاشته شده است و در صدد هستیم تا پایان سال جاری ۶۰۰ اصله نهال دیگر نیز بکاریم.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از انجام مذاکراتی با کارخانه روغن نباتی جهان چیت در راستای احداث یک پارک شش هزار متر مربعی در محوطه خارجی این کارخانه خبر داد و عنوان کرد: شهردار کرج پیگیر این موضوع است چراکه این محدوده از پوشش گیاهی مطلوبی برخوردار نیست.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با هیئت مدیره کارخانه قند کرج نیز مذاکراتی برای بهبود وضعیت فضای سبز آن انجام شده است که در این راستا در نظر داریم فضای موجود در این کارخانه را به محیطی فرهنگی، تفریحی و ورزشی برای استفاده شهروندان تبدیل کنیم.

کد خبر 406600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.