نصب دوربین مداربسته در سرویس بهداشتی مدرسه دخترانه

جزئیات نصب دوربین مداربسته در سرویس بهداشتی مدرسه دخترانه، آخرین تصمیمات در خصوص صدور سند ازدواج، جزئیات مرگ چهار زن در بیمارستان اهواز و جزئیات مرگ جوان تهرانی با اسلحه شکاری را در بسته خبری اجتماعی امروز ایمنا بخوانید.

به گزارش ایمنا، پلیس انگلیس مسئولین یک مدرسه را به جرم نصب دوربین مداربسته در سرویس بهداشتی مدرسه دخترانه دستگیر کردند.

بنا به گزارش پلیس، متهمان با نصب دوربین مداربسته در سرویس بهداشتی موجب آزار و اذیت دانش آموزان شدند که با شکایت پدر دختری ۱۱ ساله به اداره پلیس و مطرح کردن این موضوع با ماموران خواستار پیگیری این اتفاق شدند.

گفتنی است که مسئولین پس از دستگیری عنوان کردند که علت نصب این دوربین کنترل هر گونه رفتار سوء دانش آموزان مانند فرار از کلاس، زورگیری و کشیدن سیگار بوده است اما پس از تحقیقات مشخص شد که متهمان برای این که اندام برهنه و زنانه دانش آموزان را مشاهده کنند دست به این کار زدند. اکنون پلیس در حال رسیدگی به این پرونده است.

مرگ مشکوک جوان تهرانی با اسلحه شکاری

ساعت ۵:۳۷ عصر پنجشنبه ۲۶ دی مأموران کلانتری مولوی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مشکوک پسر جوانی در خانه‌اش خبر دادند. با اعلام این خبر به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات آغاز شد.

 در بررسی‌های صورت گرفته خانواده پسر جوان گفتند: ساعاتی قبل از حادثه خانه را ترک کردیم و زمانی که به خانه آمدیم با جسد پسرمان مواجه شدیم. یک اسلحه شکاری در نزدیکی جسد کشف شد که گلوله‌ای از آن شلیک شده و پسر جوان را به‌کام مرگ کشانده بود.

 باتوجه به مشکوک بودن مرگ پسر جوان بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و ادامه تحقیقات را صادر کرد.‌

سند ازدواج هم "تک برگی" می‌شود

علی مظفری، رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق با بیان اینکه پاسپورتی شدن سندهای ازدواج منتفی شده است اظهار کرد: سندهای ازدواج از سال آینده الکترونیک و تک‌برگ می‌شود.

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق افزود: تعداد اوراق سندهای دفترچه‌ای فعلی بسیار زیاد است. هم با صدور سامانه‌ای منافات دارد و نمی‌شود از سامانه ثبت پرینت گرفت و هم اینکه مردم هر جا می‌روند باید تعداد زیادی کپی از اوراق دفترچه تهیه کنند.

مظفری گفت: البته قرار شده سندهای تک برگی ازدواج، با سبک و سیاق شکیل و متناسب با شئون خانواده باشد

راز ۴ زن در بیمارستان امام اهواز فاش شد

یک ماه پس از مرگ چهار بیمار زن در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز، امروز (شنبه) رییس پدافند غیرعامل کشور علت این حادثه را "روشن نشدن ژنراتور" اعلام کرد.

۲۶ آذرماه امسال بود که از اهواز خبر رسید چهار بیمار زن که در بخش آی سی یو بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز بستری بودند، به دلایل نامشخصی همزمان فوت کردند؛ در آن زمان اهواز و چند شهر دیگر خوزستان به دلیل بارش باران، درگیر آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب بودند و گمان می رفت که به دلیل به دلیل قطع برق و دیر عمل کردن ژنراتور بیمارستان و در نهایت از کار افتادن دستگاه‌های اکسیژن، این افراد فوت کرده اند.

ساسان موگهی رییس مرکز آموزشی، درمانی فوق تخصصی امام خمینی (ره) اهواز در آن زمان گفته بود که با وجود دستگاه‌های ذخیره برق معلوم نیست که چرا این افراد فوت کرده اند؛ و در مقابل حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز تاکید داشت قطع برق بیمارستان ناشی از مشکل داخلی آن بوده زیرا در زمان وقوع حادثه برق کلانشهر اهواز پایدار بوده و مشکلی نداشته است.

هرچند همان زمان غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفت و گو با ایرنا تاکید کرده بود "برق اضطراری بیمارستان وارد مدار نشده" اما در نهایت بازپرس ویژه قتل استان خوزستان وارد ماجرا شد تا ابعاد این حادثه مورد بررسی قرار گیرد.

اکنون پس از گذشت یک ماه سردار غلامرضا جلالی رئیس پدافند غیرعامل کشور که در گردهمایی ۱۵۰۰ مدیر مدرسه شهر تهران در برج میلاد سخنرانی می‌کرد، به بازگویی این حادثه پرداخت و با تاکید بر اینکه آماده بودن زیرساخت ها برای بهره برداری اهمیت بیشتری دارد، اظهار داشت: در جریان حادثه اخیر در اهواز، روشن نشدن ژنراتور یک مرکز درمانی سبب جان باختن چهار بیماری شد که به دستگاه وصل بودند.

کد خبر 406304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.