پاسخگویی به نیاز مسافران تاکسی‌های مشهد با سامانه «سامت»

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: برای نخستین بار سامانه ارتباط مسافران تاکسی با عنوان «سامت» برای پاسخگویی و دسترسی آسان زائران و مسافران به خدمات مورد نیازشان راه‌اندازی شده است.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اطلاع‌رسانی در ارتباط با قابلیت‌های سامانه ارتباط مسافران تاکسی در مبادی ورودی شهر مشهد و به تمام خطوط ۱۴۰ گانه تاکسیرانی این شهر انجام شده تا زائران و مجاوران با پیوستن به این ربات تلگرامی به نقشه گردشگری، نرخ‌نامه تاکسی و معرفی اماکن دیدنی دسترسی داشته باشند و از همه مهم‌تر انتقادات و پیشنهادات خود را با اعلام پلاک تاکسی مورد نظر به آسانی اعلام کنند.

وی هدف از راه‌اندازی سامانه ارتباط مسافران تاکسی را دسترسی راحت‌تر زائران و مسافران به موارد مورد نیاز همچون نرخ‌نامه، ثبت انتقادات و پیشنهاد، معرفی اماکن دیدنی و راهنمای مسیر عنوان کرد و افزود: در صدد افزایش قابلیت‌های این سامانه در آینده نزدیک هستیم، حتی می‌توان خدمات شهری را در قالب زیرشاخه این سامانه قرار داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: سامانه "رفاه تاکسی مشهد" تا چند روز آینده رونمایی می‌شود تا خدمات ویژه‌ای همچون خدمات بیمه‌ای و سفر و تهیه لوازم خودرویی و لوازم خانگی و رزرو تورهای اقامتی در شهرهای شمالی کشور را به رانندگان تاکسی ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به مصوبه شورای اقتصاد، مقرر شده تسهیلاتی برای نصب سیستم گاز سی‌ان‌جی روی خودروهای تک سوز از سوی ارگان‌های متولی توزیع سوخت کشور پیش بینی شود به این منظور لازم است تمام خودروهای دارای مجوز از سازمان تاکسیرانی، در سایت www.irngv.ir ثبت نام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: ثبت نام در سامانه هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در صورت تخصیص تسهیلات، وفق اولویت ثبت نام، اقدام لازم توسط مراکز مجاز صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: هر گونه تصمیم‌گیری از طریق شبکه‌های اجتماعی و ارسال پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید، بنابراین تاکید می‌شود نیازی نیست رانندگان تاکسی به سازمان و یا شرکت‌های کارگزاری مراجعه کنند.

کد خبر 406248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.