افزایش ۳.۵ برابری تعداد و مبلغ قراردادهای عمرانی در سال ۹۸

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: مقایسه تعداد و مبلغ قراردادهای عمرانی انجام شده در سال جاری شهرداری اصفهان نشان می‌دهد امسال تعداد و مبلغ قراردادهای عمرانی شهرداری نسبت به سال ۹۷ سه و نیم برابر افزایش پیدا کرده است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آمار و ارقام نشان می‌دهد به رغم مباحث درآمدی، اقدامات بسیار خوبی در بخش عمرانی انجام شده که شاید در چند سال گذشته وجود و اجرای این تعداد از پروژه کم سابقه بوده است.

وی با اشاره به تحقق بودجه عمرانی شهرداری اصفهان، تصریح کرد: از لحاظ درآمدی ۶۰ درصد بودجه عمرانی محقق شده و حدود ۵۳ درصد بودجه جذب عمران شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به پروژه رینگ حفاظتی شهر، افزود: در حال حاضر همزمان ۱۵ کیلومتر مسیر رینگ چهارم در حال احداث است و این نشان دهنده حرکت عمرانی بسیار بزرگی است که در شهر اتفاق افتاده و شاید اصفهان در این بخش یکی از بهترین‌ها باشد و نمره خوبی به دست آورد.

وی ادامه داد: به دلیل مشکلاتی که در شمال و شمال شرق اصفهان وجود دارد و تردد کامیون‌های سنگین در خیابان بعثت، میدان جوان و چهارراه عاشق اصفهانی در صدد برآمدیم اولویت اجرای این پروژه بزرگ را در شمال و شرق اصفهان رقم بزنیم.

مظفر گفت: طی برنامه دو ساله (سال ۹۸ و ۹۹ )که شهرداری اصفهان تدوین کرده، تلاش می‌کنیم علاوه بر ساماندهی ۹ کیلومتر از حلقه حفاظتی به انضمام دو تقاطع بزرگ و پنج پل زیرگذر کوچک در مسیر، بلوار فرزانگان را به رینگ چهارم در منطقه ۱۴ متصل کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه ادامه بلوار فرزانگان در حال حاضر با فعالیت‌های شبانه‌روزی کارگران و مدیران عمرانی شهر رویکرد خوبی را دنبال می‌کند و طبق زمان‌بندی انجام شده پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ای که در حال حاضر پیش بینی  شده هر سه پروژه فعال ادامه بلوار فرزانـگان، احداث یک کیلومتر رینگ و تقاطع آفتاب(در مناطق۱۰ و ۱۴ و تقاطع نصف‌جهان) طبق برنامه در حال اجرا است و امیدواریم تا پایان سال در حدود پنج کیلومتر بلوار فرزانگان و یک کیلومتر رینگ در منطقه ۱۴ و ادامه تقاطع آفتاب به طـور کامل به بهره‌برداری برسد و با این حرکت بزرگ، ترافیک سنگینی را که در بخش‌های شمال شرق اصفهان شاهد هستیم، از بین ببریم تا مشکل ۲۰ ساله ترافیک این مناطق رفع شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: در سال ۹۹ طبق برنامه زمان‌بندی شده، تقاطع نصف جهان به تقاطـع آفتاب متصل می‌شود و برنامه‌هایی در این زمینه برای کل رینگ چهارم اجرا خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر با مسئولان ارتش در این زمینه مذاکره شده تا بتوانیم چنانچه توافقی حاصل شد، در مسیر رینگ، اراضی جنوب و جنوب غرب را آزادسازی و بخشی از مسیر جنوبی رینگ را نیز در سال‌های آینده آزادسازی کنیم.

کد خبر 406247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.