ساری میزبان حساس‌ترین دیدار/ گیتی‌پسند در آستانه صعودِ شیرین

اوج هیجان در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر فوتسال هواداران در شهرهای مختلف را به وجد آورد تا برای برگزاری دیدارهای دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لحظه شماری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت های لیگ برتر فوتسال در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی با چهار دیدار دوشنبه - ۳۰ دی ماه - در حالی ادامه خواهد یافت که شاهد اوج هیجان در دیدارهای دور رفت بودیم؛ دیدار مس سونگون و حفاری از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد ولی سوت سه دیدار دیگر ساعت ۱۷ به صدا در خواهد آمد.

مس - حفاری؛ میزبانیِ مدعیِ بازنده

مس سونگون میزبان حفاری اهواز خواهد بود؛ شاگردان علی افضل توانستند با صدرنشینی قاطع در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی جواز حضور مرحله یک چهارم نهایی پلی آف را بدست بیاورند؛ از طرف دیگر تیم حفاری به سختی و در حالی که هفته های پایانی خوبی را در مرحله گروهی نداشتند و حتی تا هفته ماقبل پایانی نیز احتمال راهیابی‌شان به مرحله پلی آف به اما و اگر وابسته بود توانستند به عنوان آخرین تیم، صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کنند.

مسی ها هفته گذشته در یک دیدار پرتنش نتوانستند حریف شاگردان علاسوند شوند تا حفاری در نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی مس سونگون مدعی را در اهواز به لطف ضربات پنالتی متوقف کند تا علیرغم بازی های نه چندان خوب در هفته های پایانی مرحله گروهی ثابت کند اگر به مراحل بعدی صعود کند در بازی های خانگی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

فرش آرا – سن ایچ؛ کار سخت اصغری مقدم در مشهد

فرش آرا میزبان سن ایچ خواهد بود؛ شاگردان مرتضایی با تلاش بسیار زیاد توانستند با قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول رده بندی دور مقدماتی مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را بدست بیاورند؛ از طرف دیگر سن ایچ ساوه که در هفته های نخست لیگ برتر فوتسال خوش درخشید در میانه های راه کمی دچار لغزش شد تا در هفته پایانی جایگاهی بهتر از ششمی را بدست نیاورد ولی امتیاز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال را بدست بیاورد.

فرش آرا هفته گذشته در خانه سن ایچ با نتیجه چهار بر دو شکست خورد تا در کم حاشیه ترین دیدار دور رفت مرحله یک چهارم نهایی نام فرش آرا مشهد نیز در لیست بازنده ها ثبت شود؛ مطمئنا در دیدار پیش رو سن ایچ با توجه به میزبانی فرش آرا کار سختی را پیش رو خواهد داشت.

شهروند - ستارگان؛ حساس‌ترین دیدار دور برگشت

شهروند ساری میزبان ستارگان ورامین خواهد بود؛ شهروند و شاگردان داورزنی همسایه های جدول رده بندی دور مقدماتی لیگ برتر فوتسال بودند و فاصله ای سه امتیازی باعث شد تا شاگردان رضا لک در رده چهارم و ستارگان در رده پنجم قرار بگیرند و امتیاز حضور در مرحله پلی آف را برای خود قطعی کنند.

دیدار پر تنش و پر توقف هفته گذشته شهروند و ستارگان با برتری سه بر یک ستارگان به پایان رسید تا با توجه به امتیاز میزبانی شهروند در بازی پیش رو و حمایت های همیشگی تماشاگران ساروی کار داورزنی و شاگردانش سخت شود.

گیتی پسند - محمدسیما؛ در آستانه صعودِ شیرین

گیتی پسند میزبان سوهان محمد سیما خواهد بود؛ شاگردان حمید بیغم با ۵۴ امتیاز به عنوان دومین تیم صعود کننده به مرحله پلی آف راه پیدا کردند و شاگردان غیاثی نیز در پایان مرحله مقدماتی در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفتند تا یک هفته پیش از پایان دور مقدماتی صعود خود را به مرحله پلی آف قطعی کنند.

شاگردان بیغم هفته گذشته تنها میهمانی بودند که توانستند با یک پیروزی شیرین به خانه برگردند و با نتیجه شش بر دو میزبان قمی خود را در هم شکستند تا برای حریفانشان خط و نشان بکشند.  

کد خبر 406228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.