افزایش انضباط مالی و بودجه‌ای ضروری است

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر شهر، شهرداری باید نسبت به افزایش بهره‌وری همه جانبه اقدام و در خصوص کاهش هزینه‌های غیرضروری و افزایش انضباط مالی و بودجه‌ای حرکت کند.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تأکید بر استراتژی مشارکت و سرمایه‌پذیری شهرداری، از وظایف و خط مشی های سازمان‌های وابسته شهرداری اصفهان است.

وی افزود: باید اهداف تعیین شده برای جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری آن‌ها در زیرساخت‌ها و زمینه‌های مرتبط با افزایش رفاه و کیفیت زندگی شهروندان از دریچه مأموریت‌های سازمان‌ها پیگیری شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر شهر، شهرداری باید نسبت به افزایش بهره‌وری همه جانبه اقدام و در خصوص کاهش هزینه‌های غیرضروری و افزایش انضباط مالی و بودجه‌ای حرکت کند.

وی تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های آتی سازمان‌های وابسته شهرداری، در جهت تحقق اهداف مدیریت شهری و ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان است که اثرات آن مشهود بوده و با توجه به تصمیم‌گیری‌ها پروژه‌های حائز اهمیتی در اصفهان اجرایی خواهد شد.

امیری با اشاره به برگزاری جلسات شورایی سازمان‌های آرامستان‌ها، مدیریت پسماند و سازمان زیباسازی وابسته به شهرداری اصفهان با حضور شهردار اصفهان، اعضای شورای این سازمان‌ها و اعضای هیئت مدیره این سازمان‌ها، گفت: در این جلسات، عملکرد هر یک از سازمان‌ها و تصمیم‌گیری درباره سیاست‌ها، اولویت‌ها و برنامه‌های آن‌ها در سال آینده بررسی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته شورای سازمان‌های آرامستان‌ها، مدیریت پسماند و سازمان زیبا سازی شهرداری اصفهان برگزار شده است و شهردار اصفهان خط‌ مشی‌های شهرداری در قبال این سازمان‌ها را تعیین کرده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: در جلسات شورای سازمان‌ها، گزارش عملکرد، صورت‌های مالی، عملیات و اصلاح بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان‌های آرامستان‌ها، مدیریت پسماند و سازمان زیبا سازی شهرداری مورد بررسی و تأیید قرار گرفت همچنین پیشنهاد بودجه سال۱۳۹۹ آنها ارزیابی و بررسی شد.

کد خبر 405998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.