ملاقات مردمی نداشته باشید نامتان را اعلام می کنم

عباس رضایی گفت: ما امانت‌دار مردم هستیم و خدای‌ نکرده نباید رفتارمان با کاندیداهای انتخاباتی متفاوت باشد. عدالت و بی‌طرفی ایجاب می‌کند همه با یک نگرش دیده شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استاندار اصفهان امروز (سه شنبه) در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: شهید سلیمانی منشأ اثر بود و تأثیرگذاری این یار رهبری در منطقه، نشان‌دهنده این بود که وی نه تنها چهرهٔ نظامی بلکه چهره‌ای سیاسی و عدالت‌خواه بود که تشییع باشکوه پیکرش سرمایه اجتماعی عزیزی را برای نظام به ارمغان آورد و قطعاً پاداش زحمات او به‌جز شهادت جبران‌پذیر نبود.

رضایی ضمن تسلیت به خانواده‌های کشته شدگان سقوط هواپیمای اوکراینی افزود: بسیاری از مسافران این پرواز عاشق نظام و رهبری بودند.

وی افزود: گرچه که از نحوه اطلاع‌رسانی این حادثه گله‌مندیم اما سپاه نیز ۴۱ سال است که برای حفظ امنیت و تمامیت ارضی این کشور خدمت کرده است.

رضایی تأکید کرد: فشار استکبار جهانی بیشتر از گذشته شده و علی رغم همهٔ فشارها به‌ویژه در بعد اقتصادی که بر ملت و نظام آمده، دولت توانسته است خدماتی را به مردم ارائه کند و وظیفهٔ ما است که خدمات انجام‌شده را با مردم در میان گذاریم.

وی ادامه داد: متأسفانه چند روزی است که آب زاینده‌رود را وزارت نیرو قطع کرده است. بنده خطاب به دکتر اردکانیان نامه‌ای تنظیم کردم و خواستار اختصاص ۲۰ میلیون مترمکعب آب به زاینده‌رود شدم که شاید به این واسطه بتوانیم شور و نشاط و امید را در اصفهان ایجاد کنیم، اما متأسفانه طبق آمار ۳۱۵ میلیون مترمکعب آب وجود دارد در صورتی که در سال گذشته حدود ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب در سد وجود داشته است.

استاندار اصفهان افزود: ۱۵ الی ۲۵ بهمن‌ماه، هفته قرآن و عترت نام‌گذاری شده است. به‌صورت جدی از همه مدیران استان می خواهم که آشنایی با سیره قرآن و انبیاء را در برنامه‌های خود قرار دهند.

رضایی ادامه داد: از همه مدیران استان خواستارم که حداقل یک روز در هفته را به ملاقات مردمی اختصاص دهند. اگر مدیران محترم استان ملاقات مردمی نداشته باشند نام آن‌ها را از طریق صداوسیما اعلام خواهم کرد. نباید از مردم ترسید بلکه باید مشکلات را با آنها در میان گذاشت.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در دیدار با فرمانداران تأکید کردم که مجری قانون در زمان انتخابات باشند. به تعبیر مقام معظم رهبری ما امانت‌دار مردم هستیم و خدای‌نکرده نباید در رفتار با کاندیداها متفاوت باشیم. عدالت و بی‌طرفی ایجاب می‌کند همه با یک نگرش دیده شوند.

رضایی تأکید کرد: جامعهٔ مدیریتی در حال پیر شدن است و باید در کنار مدیران از جوانان استفاده شود. 

کد خبر 405812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.