نکاتی برای انتخاب کیف‌های زنانه

کیف‌ها یکی از مهم‌ترین آکسسوری های زنانه هستند که مستقیماً می‌توانند بر روی تیپ و استایل تأثیر بگذارند و یکی از ملزومات شیک پوشی باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه کیف‌ها در طرح، رنگ، جنس و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند که انتخاب را برای خانم‌ها سخت می‌کنند. اما توجه به نکاتی در هنگام خرید کیف، باعث می‌شود تا انتخاب درست و استانداردی داشته باشید. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می‌شود که دقت به آنها بر شیک پوشی شما می‌افزاید.

اندازه کیف

برای انتخاب اندازه کیف مناسب، اول باید به کاربرد آن دقت کنید. افراد شاغل باید کیفی بخرند که فضای کافی برای حمل لوازم مورد نظرشان را داشته باشد و کیف آنها ظاهری مرتب و حرفه‌ای داشته باشد. برای قرارهای دوستانه و استفاده روزانه، کیف متوسط بهترین انتخاب است. کیفی که نه آنقدر بزرگ است و نه آنقدر کوچک و مجلسی. برای مهمانی‌های رسمی مثل مجلس عروسی، باید کیف‌های کوچک را انتخاب کنید که لوازم ضروری مثل گوشی موبایل، کلید و لوازم آرایشی در آن جا شود.

رنگ کیف

رنگ کیف باید با رنگ لباس‌هایتان هماهنگ باشد. کیف‌های مشکی، سورمه‌ای و قهوه‌ای، نسبت به دیگر رنگ‌ها، کاربرد بیشتری دارند و بهتر با لباس‌های شما سِت می‌شوند. کیف‌های رنگ خنثی، با اکثر رنگ‌ها هماهنگی دارند و می توانند خیال شما را برای داشتن استایلی جذاب راحت کنند. پس بهتر است یک کیف خاکستری در کمد لباس‌هایتان داشته باشید.

اندازه کیف بر اساس قد

اگر قد بلندی دارید می‌توانید از انواع کیف‌ها استفاده کنید. هر چقدر اندازه کیف کوچک‌تر باشد، قد شما بلندتر به نظر می‌رسد. کیف‌هایی با سایزهای متوسط و یا طرح‌های بزرگ بهترین انتخاب برای شما هستند.

اگر قد کوتاهی دارید به سراغ کیف‌های بزرگ نروید، کیف‌های کوچک که تا روی آرنج دست فرار می‌گیرند برای شما مناسب هستند. بند یا زنجیر کیف نباید آنقدر بلند باشد که تا زیر لگن قرار گیرد زیرا قد را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

انتخاب کیف بر اساس اندام

اگر اندام گلابی شکل دارید یعنی پایین تنه‌تان درشت‌تر از بالا تنه‌تان است باید کیف‌هایی را انتخاب کنید که حواس بیننده را به سمت بالا تنه جلب نماید. کیف‌هایی با سایز متوسط و رنگ‌های شاد با بند کوتاه، بهترین انتخاب برای شما است.

اگر اندام شما سیبی شکل است یعنی بالا تنه‌تان بزرگ است و شانه‌های عریضی دارید، بهتر است کیف‌های دوشی، مدل کیف پستچی با دسته یا بند بلند، حواس بیننده را از سرشانه بزرگ شما پرت می‌کند. هرگز کیف‌های کوچک با دسته‌های کوتاه را انتخاب نکنید.

اگر اندامی زاویه دار و ورزشکاری دارید، کیف‌های زاویه دار مثل مربع یا مستطیل یا هر شکل هندسی دیگری را انتخاب نکنید زیرا اندام شما را خشن‌تر نشان می‌دهند. بهتر است به سراغ کیف‌های گردتر و حجیم‌تر مانند کوله پشتی و یا کیف‌های کیسه‌ای بروید.

کد خبر 405741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.