خرید اتوبوس‌های یورو ۵ و ۶ در اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: شهرداری در صدد خرید تعدادی اتوبوس با استاندارد یورو پنج و شش برای اتوبوسرانی این کلانشهر است.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: علی‌رغم مشکلات مختلف مالی و اقتصادی حاکم بر کشور و کلانشهرها، با پیگیری‌های شهرداری اصفهان ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خرید اتوبوس تامین شده است.

وی افزود: هر چند با توجه به مشکلات موجود، محدودیت تولید اتوبوس در کشور وجود دارد، اما امسال درصدد خرید تعدادی اتوبوس با استاندارد یورو پنج و شش هستیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: با خرید اتوبوس‌های دیزل یورو پنج و گاز سوز یورو شش، بخشی از فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان رفع خواهد شد تا اتوبوس‌هایی در شأن شهروندان برای سرویس‌دهی داشته باشیم.

وی با اشاره به بازسازی اتوبوس‌ها گفت: پروسه بازسازی اتوبوس‌ها از سال ۹۶ آغاز شد و تا پایان امسال ۱۵۰ اتوبوس بازسازی شده به ناوگان اضافه خواهد شد.

افتخاری با بیان اینکه در حال حاضر میانگین سن اتوبوس‌های شهر نزدیک به ۱۰ سال است، افزود: با بازسازی اتوبوس‌ها پنج سال به عمر ناوگان اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از فاز دوم سیستم یکپارچه مدیریت ناوگان اتوبوسرانی در دستور کار قرار گرفته که همراه با بکارگیری سیستم AVL نوید بخش ارتقای شاخص‌های حمل ونقل اتوبوسرانی است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از افزایش آمار مسافران اتوبوس در شهر اصفهان خبر داد و گفت: آمار جابجایی مسافران در شهر با اتوبوس‌های واحد به روزانه بیش از ۶۰۰ هزار نفر رسیده که از افزایش ۱۵ درصدی استفاده کنندگان از اتوبوس‌های واحد حکایت دارد.

کد خبر 405667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.